رئیس اداره پاسخگویی به سئوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ولادت با سعادت منجی بشریت حضرت مهدی(عج) و همچنین بزرگداشت ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد بیش از ۶۰ حلقه معرفت با موضوع مهدویت و انقلاب جهانی اسلام در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

برگزاری ۶۰ حلقه معرفت با موضوع مهدویت و انقلاب اسلامی

وی در ادامه با اشاره به حضور شخصیت‌های برجسته دینی، حوزوی و دانشگاهی در این حلقه‌ها عنوان کرد: حجج الاسلام دارینی، کشاورز، مهدوی‌نیا و روح بخش برخی از اساتید حلقه‌های معرفت هستند.

لسانی با اشاره به ضرورت بررسی و واکاوی مسائل مهدویت، مهم‌ترین هدف این برنامه‌ها را ایجاد فضای مناسب برای پرسش و پاسخ ذکر کرد و گفت: در این حلقه ها موضوعاتی همچون مهدویت و علائم ظهور، فلسفه انقلاب امام(ره)، سیره رفتاری امام(ره)، بررسی قیام 15 خرداد، تغذیه در اسلام، انقلاب و حکومت جمهوری اسلامی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی در ارتباط با شیوه برگزاری جلسات حلقه معارف حسینی در حرم مطهر عنوان کرد: این حلقه‌ها در قالب نشست‌های صمیمی و پربار از ساعت 5 صبح تا 2 بامداد در مکان های مختلف حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود که در آن گفت‌وگوی چهره به چهره و پرسش و پاسخ آزاد دینی با حضور استادان مجرب حوزه و دانشگاه انجام می‌شود.

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی افزود: در پایان هر حلقه، به شرکت کنندگان فعال و پاسخگو به سوالات اساتید، به رسم یادگار و تبرک هدایایی اعطا می‌شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.