قدس آنلاین:معاون اجرایی رئیس جمهور در افتتاحیه مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگاران خراسان شمالی گفت : مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با تلفن 111 روش جدید ارتباط بین مردم با رئیس جمهور در سفرهای کاروان تدبیر و امید است .

مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با تلفن 11 1 روش جدید ارتباط مردم با رییس جمهور است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، محمد شریعتمداری اظهار داشت : روش سنتی و همیشگی که صدور نامه است موجب آزار و اذیت کاروان همراه ریاست جمهوری می شود و گاهی اوقات کار را به سختی می اندازد در همین راستا تلاش شده با همکاری  استانداری و دستگاههای اجرایی این استان و  مرکز  ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری این سامانه راه اندازی شود.

 

 وی افزود : نزدیک به 200 نفر امپراتور در هرشیفت پاسخگوی تماس های تلفنی مردم استان هستند و هرگونه پیشنهاد، انتقاد، نظر، تقاضایی که مردم دارند می توانند از این طریق با تماس تلفنی با رئییس جمهور درمیان بگذارند و اطمینان داشته باشند با کد رهگیری که به آنها داده می شوند موضوعات که مطرح می کننددر حد مقدورات دولت مورد پیگیری قرار می گیرد .

معاون اجرایی رئیس جمهور در ادامه گفت: مهمترین خصوصیت سفر رئیس جمهور در تمام استان ها در جهت ایجاد توازن منطقه ای و توسعه متوازن در کشور است.

محمد شریعتمداری اظهار داشت: با توجه به اینکه مقدمات ارزشمندی با همکاری مقامات محلی و ملی در یک ماه گذشته در خصوص سفر رئیس جمهور به استان خراسان شمالی صورت گرفته ، امیدواریم شاهد سفری تاریخی در این استان باشیم.

وی با بیان این مطلب که امیدواریم این سفر منشا خیر و اثر برای مردم استان باشد، ادامه داد: در یک ماه گذشته جلسات متعددی در راستای پالایش کلی طرح ها و پروژه های استان در بخش های مختلف صورت گرفته که نتایج ارزشمندی را به دنبال داشته است.

وی افزود: خوشبختانه تصمیمات خوبی صورت گرفته شده است و از سوی دکتر روحانی به اطلاع مردم خراسان شمالی خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: در این سفر، رئیس جمهور با نمایندگان نخبگان دیدار و مشکلات آنان مطرح و رسیدگی خواهد شد و حضور در جلسه ای شورای اداری استان و بیان مشکلات و مسائل استان از زبان مقامات محلی از دیگر برنامه های این سفر است.

محمد شریعتمداری با تاکید براینکه خراسان شمالی استانی نوپا است، افزود: در راستای جبران عقب ماندگی های این استان پیش بینی هایی صورت گرفته که تا بعد از سفر هم ادامه خواهد داشت و در برنامه ششم توسعه توجه ویژه ای به این استان شده است.

انتهای خبر/.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.