۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 293975

قدس آنلاین – رها واعظی: در حالی که شمارش معکوس برای رونمایی از گوشی OnePlus ۲ آغاز شده، شایعه ی جدید دیگری درباره ی آن برسرزبان ها افتاده است.

OnePlus ۲ یک گوشی تمام فلزی

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، تازه ترین تصویر منتشر شده از گوشی رونمایی نشده ی OnePlus 2، جزییات جدیدی از این گوشی تازه وارد به دنیای تکنولوژی را فاش کرد.

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، تصویر جدید منتشر شده از OnePlus 2 در یک سایت چینی، نشان می دهد که این گوشی یک بدنه ی بسیار نازک تمام فلزی دارد و از هیچ قطعه ی پلاستیکی در ساختار بدنه ی آن استفاده نشده است.

تصویر منتشر شده غیررسمی بوده و احتمال ساختگی بودن آن نیز وجود دارد، اما اینکه گوشی OnePlus 2 دارای بدنه یی تمام فلزی باشد، بسیار مورد توجه منتقدان قرار گرفته است.

این گوشی قرار است در روی 27 ماه جولای رونمایی شود و گوگل نیز اعلام کرده است که همزمان با این رونمایی، به طرفداران این گوشی هدست واقعیت مجازی رایگان، جایزه می دهد.

OnePlus 2 دارای اسکنر اثرانگشت، USB نوع C و بسیاری ویژگی های فاش نشده ی دیگر می باشد که برای مشاهده ی آن ها باید تا زمان رونمایی منتظر ماند.

خبر پردازنده ی Snapdragon 810 این گوشی نیز رسمی نبوده است و تنها حدس و گمانی از طرف کارشناسان و خبرنگاران تکنولوژی می باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.