رئیس ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت با تاکید بر ادامه کار این ستاد، گفت: ما معتقدیم که سامانه هوشمند سوخت باید باقی بماند، در حال کار روی این مساله و ارائه پیشنهاداتی به دولت هستیم که این اتفاق یعنی حفظ کارت سوخت بیفتد.

پیشنهاد سناریو‌های حفظ «کارت هوشمند» به دولت/ انحلال ستاد سوخت مطرح نیست

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا فیض‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به مزایای حفظ کارت و سامانه هوشمند سوخت از جمله شفافیت اطلاعات و جلوگیری از قاچاق، گفت: ما معتقدیم که سامانه هوشمند سوخت باید باقی بماند و در حال کار روی این مساله و ارائه پیشنهاداتی به دولت هستیم که این اتفاق یعنی حفظ کارت سوخت بیفتد.

وی با بیان اینکه در این باره باید به گونه‌ای پخته عمل کنیم که کارت سوخت باقی بماند، اضافه کرد: بعضی تحلیل می‌کنند که با التماس و درخواست نمی‌شود کارت سوخت را نگه داشت، ما هم به دنبال التماس و درخواست نیستیم و تلاش می‌کنیم روشی را پیدا کنیم که به طور خودکار کارت سوخت حفظ شود.

رئیس ستاد مدیریت خمل و نقل و سوخت افزود: روی سناریوهایی در این رابطه کار می‌کنیم تا پس از جمع‌بندی روشی قابل اتکا برای حفظ کارت‌های سوخت پیدا کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره روند باطل شدن کارت‌های سوخت خودروهای بلااستفاده گفت: به طور طبیعی کارت سوخت خودروهای فرسوده که از رده خارج می‌شوند باطل می‌شود.

فیض‌بخش ادامه داد: آنچه ما اواخر سال گذشته و اوایل امسال جلو می‌بردیم، بحث ابطال سهمیه‌ها بود و عملاً با ابطال کل سهمیه‌ها همه مقصود حاصل شد.

فیض‌بخش همچنین با تأکید بر ادامه کار ستاد سوخت گفت: خبر انحلال یا ایجاد تغییراتی در کار یا وظایف ستاد سوخت مربوط به مراجع عالی دولتی است. مراجعی مانند تاکسیرانی یا اعضای شورای شهر در جایگاه ارائه چنین اخباری قرار ندارند و بهتر است در اظهارنظرها و انتشار چنین اخباری دقت بیشتری اعمال شود.

 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.