عرب:  اميرقلعه نويي رابه احتمال فراوان در ليگ پانزدهم نخواهيم ديد. بازگشت او به استقلال كه محال به نظر مي‌رسد. ..

ركورددار قهرماني ليگ بدون تيم ماند؟

شايد چندين سال ديگر آن هم به دلیل پيشينه‌اش دوباره سر از استقلال دربياورد وگرنه حالا حالاها نمي‌توان بازگشتش به اردوگاه آبي را در ذهن متصوربود. 

اميرقلعه نويي آن قدر در دو فصل گذشته بد نتيجه گرفت كه تمام فتوحاتش در ليگ از ذهن مديران باشگاه استقلال و حتي ديگر مديران كه همواره خواهانش بودند، پاك شد. آن اميري كه همواره در فصل نقل و انتقالات همه برايش سر و دست مي‌شكستند، ديگر در ليگ ديده نخواهد شد. مردي كه دراين میان حداقل سه تيم مدعي قهرماني را خواهان خود مي‌ديد. كار به جايي رسيده بود كه حتي گاهي شنيده مي‌شد، سرخها نيز مي‌خواهند مرد هميشه موفق استقلال را به خدمت بگيرند.

امير آن قدر خواهان داشت كه تمام مديران فوتبال ايران برايش سر و دست مي‌شکستند.

برخي نزديكان قلعه نويي كه دوست دارند مربي محبوبشان همچنان در ليگ باشد، اعتقاد دارند كه قلعه‌نويي سرمربي آينده پيكان خواهد بود. حتي گفته شده، با برخي بازيكنان مذاكراتي انجام داده تا در صورت نياز آنها را به پيكان ببرد، اما وقتي مي‌بينيم كه سوگلي او يعني اميد ابراهيمي هم قراردادش را با استقلال تمديد مي‌كند، به اين اخبار شك مي‌كنيم. تأخير پيكاني‌ها در انتخاب سرمربي مزيد برعلت شده تا اميرقلعه نويي همچنان به عنوان گزينه اين باشگاه معرفي شود، هر چند كه اين وضعيت نشأت گرفته از مسایل پيچيده‌اي است كه پيكان پس ازاعلام حكم بقا درليگ برتر، به خود ديد وگرنه شايد تا الان سرمربي آينده اين تيم معرفي شده بود. پيكاني‌ها به گفته مديرشان مي‌خواهند، اگر در ليگ ماندند، رويه‌شان را تغييردهند. آنها به گفته شيعي در پي ساختن تيمي جوان و آينده‌دار هستند و قطعاً اين سياست نمي‌تواند باب ميل قلعه نويي باشد.هرگز دوست ندارد در اين ايام كه دوران افول را هم سپري مي‌كند، ريسك مربيگري در يك تيم جوان را تجربه كند. قلعه نويي دوست دارد اگر تيمي داشته باشد، آن تيم پرمهره باشد، اما پيكان فصل پانزدهم با تفكرات او در تضاد است. البته مذاكرات و پيگيري‌هاي قلعه نويي و دوستانش با آخرين شانس همچنان ادامه دارد، اما بعيد است كه در نهايت قلعه نويي را در تيم پيكان ببينيم.  مرد سابق محبوب استقلال احتمالاً فصل پانزدهم را بدون اينكه در تيمي مربيگري كند، سپري خواهد كرد. امير قلعه نويي بي تيم خواهد ماند تا شايد درآينده به اين باور برسيم كه مرداني همچون او را كه پنج قهرماني در ليگ برتر به دست آورده‌اند، هم مي‌شود در پايان خط ديد. اميرقلعه‌نويي اكنون اين گونه است.  حتي استقلال اهواز را كه گفته مي‌شد، تعارف كوچكي به اين مربي زده است. قلعه نويي فصل پانزدهم بيرون مي‌نشيند تا شايد يك لغزش از سوي سرمربي‌هاي ليگ برتري شانسش براي بازگشت را افزايش دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.