۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۸
کد خبر: 294180
اخبار ويژه / علت سفررسایی به اروپا

توضیحات سپاه درباره یک خبر

خانه ملت: محمدرضا یزدی، معاون حقوقی و امور مجلس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه تشریفات اخذ مجوز برای ساخت و ساز در میدان سپاه رعایت شده است، گفت: مسؤولان قضایی تنها می‌توانند دستور توقف ساخت و ساز این میدان را به ستاد کل نیروهای مسلح ارایه دهند.

 

اختلاس هزار و ۸۰۰ میلیاردی!

تابناک: محمدرضا پورابراهیمی، نماینده کرمان در پاسخ به اینکه پیگیری پرونده تخلف مس کرمان به کجا رسید و از سرنوشت مدیر مرتبط با این تخلف خبردارید؟ گفت: برخی ها که تابعیت ایتالیا را داشتند، بازداشت شده‌اند. می‌توان گفت، نزدیکان (ن- پ) و کسانی که در این اختلاسها با او همکاری می‌کردند، همگی بازداشت شده‌اند.  وی در پاسخ به اینکه بجز «ن - پ»، افراد دیگری را در این موضوع پیدا کرده‌اید؟ یا اختلاسهای دیگر در شرکت ملی مس گفت: خیر؛ موضوع همان هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است.

 

ادعای عجیب اردن

العام: یك منبع اردنی مدعی شد دستگاه‌های امنیتی این کشور بتازگی نقشه یك فرد با تابعیت دوگانه عراقی ـ اردنی مرتبط با ایران را برای اجرای عملیات تروریستی در این كشور کشف و خنثی كردند. این منبع در گفت‌وگو با سایت الرای ادعا كرد: دستگاه‌های امنیتی نقشه این فرد وابسته به یگانهای «بیت المقدس» ایران را خنثی كردند.

 

دولت بنای برگزاری هیچ جشنی ندارد

ایسنا: حسینعلی امیری، سخنگوی وزارت کشور با اشاره به نزدیک شدن به مهلت پایانی تعیین شده برای توافق جامع هسته‌ای گفت: دولت بنای برگزاری هیچ جشنی(برای توافق جامع احتمالی) ندارد.

 

علت سفررسایی به اروپا

قدس آنلاین: حمید رسایی، نماینده مجلس برای تبلیغ دین اسلام به اروپا سفر کرد.  وی بامداد 14تیر، راهی استانبول شد و بلافاصله با پرواز بعدی به هلسینکی رفت. رسایی پیشتر چندین بار به دعوت نهادهای عمومی مانند سازمان تبلیغات اسلامی به آلمان رفته است.

 

شناسایی هویت یکی از ۱۷۵ شهید غواص

قدس آنلاین: هویت پیکر مطهر یکی از شهیدان غواص و خط شکن که در عملیات کربلای چهار به شهادت رسیده‌اند، شناسایی شد. شهید سید جلیل میری ورکی، فرزند سید قاسم یکی از خط شکنان عملیات کربلای چهار بود که در منطقه ام الرصاص به شهادت رسیده است. وی متولد ششم فروردین ماه سال 1338 از شهرستان تنکابن در استان مازندران است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    3 1
    توی کشور حودمون که تمام جوانان از دین گریزان شدند از بس عملکرد خوبی داشتیم فقط مونده بود که آقای رسایی زحمت بکشند و بروند توی اروپا تبلیغ بکنن . دستش درد نکنه !!!!!!!!!!
  • محسن121 IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    1 0
    در پاسخ به محمد آقا دوست عزیز اصلا می دونی موضوع چی بوده و چرا رسانه ای شده؟