قدس آنلاین: معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش : ۱۵ کلینیک تخصصی مشاوره در پردیس دانشگاههای فرهنگیان سراسر کشور در سال تحصیلی جدید راه اندازی می شود.

۱۵  کلینیک تخصصی  مشاوره  پردیس دانشگاه فرهنگیان راه اندازی می شود

 به گزارش قدس آنلاین- خراسان رضوی،  دکتر قنبری، معاون دانشجویی  دانشگاه فرهنگیان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار قدس آنلاین گفت: دانشگاه فرهنگیان درراستای تقویت بنیادهای اداری،آموزشی و فرهنگی این دانشگاه، مدیریت را به سمت مدیریت های استانی  برنامه ریزی کرده است.

قنبری افزود: در این برنامه، پردیس ها و مراکز آموزش عالی در همه استانها، زیر نظر مدیر استانی، فعالیتهای خود را انجام می دهد.

 وی گفت: این امر موجب وحدت رویه در حوزه مدیریتی ،  برنامه ریزی و فعالیتهای چند جانبه دستگاه می شود که انتخاب فضای مناسب  نیروهای توانمند  و ارائه برنامه های قوی از ابتدای سال  تحصیلی آینده به نوع عملکرد این مدیریت ها بستگی دارد.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان  افزود: استاندارد سازی فضاهای بهداشتی، مشاوره ای وورزشی، خوابگاهی در قالب سندهای مختلفی همچون سند سلامت، سند سرای مطلوب، و برگزاری المپیادهای ورزشی در دستور کاراست.

قنبری گفت: برگزاری المپیادهای دانشجویان دختر و پسر سراسر کشور در مرداد ماه از فعالیتهای مهم این دانشگاه در راستای ایجاد نشاط و پویایی و سلامت دانشجویان در فضای  دانشگاهی  است.

وی  افزود: برنامه هایی از قیبل ایجاد صندوق رفاه دانشجویی و وام دانشجویی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نیز در دستور کار این معاونت قرار دارد، که دانشجویان این دانشگاه مانند دانشجویان سایر دانشگاهها از این خدمات  بهره مند می شوند.

وی در ادامه از جذب 4 هزار و 500 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان خبر داد  و گفت: این افراد از بهترین های کنکور سراسری  ، پس از گذراندن مراحل لازم جذب  دانشگاه فرهنگیان می شوند تا ما معلمانی  دانا و توانا داشته باشیم.

قنبری  در پایان گفت: سازمان سنجش و مرکز منابع نیروی انسانی مسئول این آزمون هستند و دانشگاه فرهنگیان فقط وظیفه جذب دانشجویان را بر عهده دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.