رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر از دستگیری یک فروشنده هروئین و شیشه در منطقه فلاح تهران با ۵۹ خط تلفن موبایل خبر داد.

 هروئین فروشی که با ۵۹ خط تلفن کاسبی می کرد

به گزارش قدس آنلاین سرهنگ حجت‌الله مرادی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به دستگیری یک فروشنده هروئین و شیشه در منطقه فلاح، اظهار داشت: به دنبال گزارش‌های متعددی در خصوص فعالیت یک توزیع کننده مواد مخدر در منطقه فلاح، تیمی متشکل از ماموران تخصصی، بررسی صحت و سقم موضوع را عهده‌دار شدند.

رئیس کلانتری 161 ابوذر گفت: پس از اطمینان ماموران از صحت اطلاعات و گزارش‌های واصله، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و با توجه به اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل اختفای این فرد، هماهنگی لازم با دستگاه قضایی به عمل آمد و اکیپی از ماموران این کلانتری به محل اختفای وی اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل و آغاز عملیات، ماموران با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد مخفیگاه متهم شدند که پس از ورود، متوجه شدند وی حضور ندارد ولی پس از چند دقیقه متهم وارد مخفیگاه خود شده و عملیات بازرسی از محل، در حضور وی آغاز شد.

رئیس کلانتری 161 ادامه داد: در ادامه این عملیات ماموران پلیس موفق شدند مقدار 21 گرم شیشه و 9 گرم هروئین را از داخل یکی از اتاق‌ها و 133 گرم ماده مشکوک به هروئین را از زیرپله ورودی دستشویی کشف کنند.

مرادی گفت: علاوه بر این موارد، در بازرسی از مخفیگاه متهم، تعداد 59 سیم کارت مختلف کشف شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.