رییس مجلس شورای اسلامی، وحدت را کلید حل مشکلات کشورهای اسلامی خواند و گفت: زنده نگه داشتن روحیه مجاهدت و شهادت راه مقابل با دسایس دشمنان است.

رژیم اشغالگر قدس از مذاکرات ایران با ۱+۵ عصبانی است

به گزارش ایسنا،دکتر علی لاریجانی در دیدار با کارکنان سپاه حفاظت انصارالمهدی با تاکید بر این‌که «ملت ایران باید همچنان برای مقابله با توطئه‌های دشمن خود را آماده نگهدارد» افزود: باید روحیه شهامت و شهادت‌طلبی را در خود زنده نگه داریم تا بتوانیم در مقابل دسیسه‌هایی که دشمنان بر علیه این ملت در سر دارند ایستادگی و مشکلاتی که بر سر راه ملت اسلامی قرار داده شده است را با موفقیت از سر راه برداریم.

وی با قدردانی از «تلاش‌های دلسوزانه کارکنان سپاه حفاظت انصارالمهدی و خانواده‌های آنان» اظهار کرد: شما پاسداران طعم مجاهدت را در زندگی خود چشیده‌اید و این سعادتی بزرگ برای انسان است که در مسیر زندگی خود با این ویژگی همراه باشد.

وی با اشاره به عصبانیت رژیم اشغالگر قدس از مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران با 1+5 گفت: امروز شاهد بودیم نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس با عصبانیت در مورد این مذاکرات اظهار نظر کرده است که این موضوع نشان می‌دهد دشمنان اسلام و ملت ایران همچنان در عرصه‌های مختلف فعال هستند.

رییس مجلس در ادامه با اشاره به برخی مشکلات در کشورهای اسلامی، وحدت را زمینه‌ساز حل آن دانست و گفت: درشب‌های قدر که سرنوشت انسان رقم می‌خورد امیدواریم برکت این شب‌ها به گونه‌ای باشد که مشکلات در این کشورها حل شود و ملت‌های مسلمان در آرامش و آسایش قرار گیرند.

در این مراسم نماز مغرب و عشا با حضور رییس مجلس شورای اسلامی اقامه و خانواده کارکنان یگان حفاظت مجلس شورای اسلامی با دکتر لاریجانی دیدار و گفت‌وگو کردند.

یگان حفاظت مجلس شور ای اسلامی 40 شهید، 20 جانباز و 4 آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.