نایب رییس شورای شهر تهران از تغییر کاربری یک مجتمع آموزشی به تجاری ابراز تعجب کرد.

تعجب طلایی از تغییر کاربری یک مجتمع آموزشی به تجاری

به گزارش ایسنا، مرتضی طلایی در تذکرات پیش از دستور یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: قرار شده بود مجموعه‌ای تحت عنوان باغ موزه قرآن و یا تهران سرای قرآن ایجاد شود و طراحی‌های آن نیز صورت گرفته ولی این طراحی مورد ایراد شورا واقع شد و ساخت این باغ موزه قرآن متوقف شده است.

وی ادامه داد: استدعای بنده این است که باغ موزه قرآن را پیگیری کنند و به سرانجام برسد چرا که تاکنون هزینه‌هایی برای این طرح صورت گرفته است و باید به نتیجه برسد.

طلایی افزود: بر اساس تبصره 20 برنامه بودجه سال 94 کمیته‌ای مأموریت داشته که برای پروژه‌های پژوهشی اقدام کند ولی هنوز این کمیته تشکیل نشده است.

وی ادامه داد: اگر کمیسیون خاصی در حال پیگیری مسائل مربوط این کمیته است اقدامی غیرقانونی است و باید در ابتدا کمیته موارد خاص پژوهشی را بررسی و بعد در کمیسیون مطرح شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اخیراً از شهرک قدس بازدیدی داشتم که یک مجتمع آموزشی جنب مسجد اعظم قدس بر اساس رأی کمیسیون ماده 5 در حال تخریب بود. در این کمیسیون زمین این مجتمع را تغییر وضعیت داده و تبدیل به تجاری و اداری شده بود و شهرداری نیز مجوزهای لازم را در این خصوص ارائه کرده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: در این شهرک چندین مرکز تجاری وجود دارد و دیگر نیازی به تغییر کاربری یک مجمتع آموزشی نبوده است و لذا در شأن شهر نیست که یک واحد آموزشی را تخریب و مجتمع تجاری و اداری ساخته شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.