‌امام جمعه مشهد گفت: آن چه مسلم است این است که دست به یقه شدن با مسئولین صحیح نیست و این همان چیزی است که دشمن می‌خواهد.

حواسمان باشد که راهبرد ‌براندازی اسلام توسط دشمنان پیاده نشود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرنگار ‌خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- آیت الله سید احمد علم الهدی در همایش «بررسی مذاکرات هسته‌ای» که  در حسینیه قرآن و عترت(ع) مشهد برگزار شد، با بیان اینکه «دشمن درصدد است ایران را از بدنه اسلام جدا کند»، تصریح کرد: این اصل راهبردی و هدف دشمن است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: در هر نوع برخورد با غرب و به طور عمده با آمریکا و اسرائیل، آنان راهبردشان را دنبال می‌کنند و اگر ما بجنگیم و مقابله کنیم به یک نوع و اگر با آنان دست بدهیم نوع دیگری راهبردشان را دنبال می‌کنند.

 

علم‌الهدی عنوان کرد: تمام اضطراب ما بعد از توافق یا به قول آقایان پساتوافق، سلطه و دنبال کردن مسیر راهبردی دشمن، یعنی اسلام ستیزی است.

 

امام جمعه مشهد با بیان اینکه «بنای دولت ستیزی نداریم»، یادآور شد: ما نمی‌خواهیم با دولت دست به یقه شویم، چرا که مقام معظم رهبری تاکید ویژه‌ای بر عدم دو دستگی و دو قطبی شدن جامعه بر سر مسائل هسته‌ای دارند.

 

وی با اشاره به اینکه «خطوط قرمز مطرح شده توسط رهبری به خاطر رعایت شدن رگه‌هایی بود که دشمن از طریق آن رگه‌ها به کشور نفوذ نکند»، عنوان کرد: در حقیقت رهبری خواستند که راه آن مسیر راهبردی را که غرب پیگیر است، ببندند.

 

علم الهدی با بیان اینکه «بنا به اذعان و اعتراف یک کارشناس آمریکایی، مقام معظم رهبری قدرتمندترین مرد جهان است»، عنوان کرد: چرا که دشمنان در طول بیست و چند سال از سپری شدن رهبری ایشان، چه در داخل و چه در خارج نتوانستند رهبری را شکست دهند.

 

وی با طرح این سوال که «آیا چنین کسی نمی‌تواند به عنوان نابغه و کارشناس سیاسی جهان در دنیا مطرح باشد»، افزود: ایشان خطوط قرمزی را ارائه داده‌اند که به هیچ وجه به غرب اجازه داده نمی‌شود به بهانه نظارت، به حریم کشور نفوذ پیدا کنند.

 

علم الهدی تصریح کرد: یکی از راه‌هایی که دشمن می‌تواند رگه‌هایی را برای استراتژی خودش پیدا کند، نظارت و آشنایی با مراکز امنیتی و نظامی ماست.

 

امام جمعه مشهد عنوان کرد: رهبری خود فرموده‌اند که اجازه نمی‌دهم بیگانگان بیایند و با فرزندان و دانشمندان بنشینند و حرف بزنند، چرا که هیچ عاقلی چنین کاری نمی‌کند که اسم دانشمندان‌شان را دشمن بفهمد.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه «در بازرسی، دشمن مسیر راهبردی خودش را در کشور پیگیری می‌کند»، عنوان کرد: نکته دیگر آن که رهبری گفته‌اند به هیچ وجه نباید توسعه علم و فناوری هسته‌ای را متوقف کرد و در صورت نیاز می‌توان محدودیت‌های جزیی را در این زمینه پذیرفت، اما توسعه فنی باید با شدت و قدرت پیش رود.

 

امام جمعه مشهد عنوان کرد:‌ باید حواسمان جمع باشد که راهبرد دشمن یعنی براندازی اسلام پیاده نشود.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه «ما انتقاد خودمان مبنی بر ورود کشورهای غربی و تبدیل شدن ایران به بازار مصرفی را به مسئولین ابراز کردیم»، ادامه داد: مسئولین در پاسخ گفته‌اند که اجازه چنین اتفاقی را نمی‌دهیم.

 

وی یادآور شد: به طور مثال اگر سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری به ایران بیایند و در صورت بروز کوچک‎‌ترین مساله و مشکلی به یکباره جمع کنند و بروند چه بر سر ما می‌آید.

 

علم الهدی خاطر نشان کرد: رهبری خطوط قرمز را تعیین کرده و این مجلس است که باید به جمع بندی مذاکرات بپردازد، اگر خطوط قرمز رعایت و تامین نشده می‌توانند کل قصه را به هم بزنند، چرا که این مساله مربوط به مجلس است.

 

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه «امروز یک روزنامه توقیف شد و به دو روزنامه دیگر هم تذکر داده شده»، افزود: این کجایش اعتدال است، رئیس جمهور در سخنرانی تنفیذشان گفتند به خدا پناه می‌برم از آن که بخواهم دهان منتقد را ببندم بعد الان روزنامه را توقیف کردند که چرا نقد می‌کنید.

 

علم‌الهدی با تاکید بر اینکه «مجلس باید به وظیفه‌اش عمل کند»، افزود: ما باید مطالباتمان را از مجلس بالا ببریم.

 

امام جمعه مشهد یادآور شد: چرا باید در چنین موقعیتی مجلس را تعطیل کرد، در صورتی که کنگره آمریکا تمام تعطیلاتش را لغو کرده و با ما دشمنی می‌کند، چرا و چه شد، در این رابطه در خود مجلس هم حرف است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن انتقاد از نمایندگان استان خراسان افزود: به غیر از 2 الی 3 نفر از نمایندگان استانی که در میدان هستند، مابقی متاسفانه نسبت به قضیه هسته‌ای بی‌تفاوتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.