۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
کد خبر: 300351
اسكوچيچ: خانه ام را به مشهد مي آورم

به گزارش قدس آنلاين، سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: با آنالیزی که از پدیده داشتیم انشاءالله به نتیجه ای که می خواهیم می رسیم.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار با پدیده مشهد اظهار داشت: من خودم زمانی خبرنگار بودم. هر وقت به مشهد می آیم حس خوبی می گیرم. این شهر هم آدم های بسیار خوبی دارد و هم ظاهر آن زیباست. کاش هر 15 بازی خارج از خانه ما در مشهد بود.

وی افزود: احترام خاصی به پدیده می گذارم. خوشبختانه در اردوی ترکیه در یک هتل بودیم و بازی آنها را مقابل پرسپولیس دیدیم. ما دست بسته به اینجا نیامدیم و به دنبال یک نتیجه خوب هستیم. تیم ما تیم جوانی است  و دوست دارم خودشان را اثبات کنند. مطمئنا فردا مردم بازی خوبی را مشاهده می کنند. 

سرمربی فولاد خوزستان درباره محرومان و مصدومان تیمش تصریح کرد: خوشبختانه ما محروم و مصدوم در بازی فردا نداریم.

اسکوچیچ در خصوص ارزیابی اش از پدیده گفت: با آنالیزی که از پدیده داشتیم انشاءالله به نتیجه ای که می خواهیم می رسیم. پدیده بازیکنان خوب و باتجربه ای دارد و من هم به تیم خودم اعتقاد دارم. 

وی در پاسخ به این سوال که هفته گذشته چطور هواداران اهوازی علیه سرپرست تیم شما شعار می دادند و شما را تشویق می کردند، بیان داشت: من شعارهایی را که هواداران می دادند را تفسیر نمی کنم. ما به خاطر وجود هواداران فوتبال بازی می کنیم و این حق هوادار است که شعار بدهد.

 سرمربی فولاد در پاسخ به این سوال که شما به دنبال نتجه گرایی هستید یا جوانگرایی و فوتبال زیبا، اذعان داشت: هرکسی که در این فوتبال است فوتبال زیبا را دوست دارد. اما مهم نتیجه گرفتن یک تیم است. افت و خیزی در دو بازی فصل گذشته ما مقابل پدیده وجود داشت که در نهایت به تساوی رسیدیم. اما زود است که بخواهیم تیم های سال گذشته را با امسال مقایسه کنیم. در ضمن حرفه ای هم نیستیم که این مقایسه را انجام دهیم.

اسکوچیچ گفت: من خیلی نمی خواهم راجع به نقاط قوت و ضعف تیمم صحبت کنم. یکی از معیارهای من برای انتخاب این ترکیب نوع فوتبالی است که بازیکن ارائه می دهد. چیزی که برای من مهم است نوع بازی یک بازیکن است. 

وی در خصوص پیش بینی اش از جایگاه فولاد در فصل جاری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه لیگ به تازگی شروع شده است باید دید که در پایان نیم فصل و پایان مسابقات جایگاه ما در کجای جدول خواهد بود البته تیمی که جوان است نوسانات زیادی دارد اما این باعث نمی شود که از هدف مان دور شویم. من همیشه سعی می کنم بهترین نتیجه را برای تیمم در زمین بگیرم.

سرمربی فولاد خوزستان همچنین گفت: اگر تماشاگران اهوازی ناراحت نشوم من خانه خود را به مشهد منتقل می کنم. البته خوزستان هواداران خونگرمی دارد که من آنجا هم راحت هستم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.