پیمان طالبیان : بازی خیریه ستارگان جهان با ستارگان فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی تهران جدا از جذابیت های منحصر به فرد خود، تنها به این هدف برگزار شد ...

 دست بیماران « ام اس»  خالی ماند!

 تا عواید حاصل از برگزاری این بازی به بیماران مبتلا به ام اس تعلق گیرد تا به این ترتیب بخشی از هزینه های سنگین این بیماران تامین شود . اما با وجود گذشت 72 ساعت از زمان برگزاری این بازی هنوز رقم اختصاص یافته به انجمن بیماران ام اس مشخص نشده است تا ابهاماتی در این زمینه برای افکار عمومی به وجود بیاید.

مسوولان مربوطه برای برگزاری این مسابقه مبلغی حدود یک میلیارد و صد میلیون تومان هزینه کردند تا تیم 18 نفره ستارگان جهان به تهران سفر کنند. به شکلی که به صورت میانگین برای هر بازیکن مبلغی حدود 58 میلیون و 500 هزار تومان به عنوان دستمزد در نظر گرفته شد . از سویی دیگر هزینه های جاری این تیم بابت اقامت در تهران و سایر هزینه های جانبی از مرز دویست میلیون تومان عبور کرده تا مبلغ هزینه شده برای حضور به بالای یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان برسد. در کنار این مبلغ می بایست هزینه های تیم ستارگان ایران را هم به مبلغ مورد اشاره اضافه کرد تا رقم دقیق مبلغ هزینه شده مشخص شود که به نظر می رسد مبلغ مذکور از مرز یک میلیارد و پانصد میلیون تومان هم عبور کرده است.

فارغ از مبالغ هزینه شده برای حضور تیم ستارگان جهان و برگزاری این بازی، باشگاه هنرمندان در توافق با انجمن بیماران ام اس به مدیرعامل این انجمن وعده داد که درآمد مرتبط با بلیت فروشی و تبلیغات روی پیراهن دو تیم را در اختیار این انجمن قرار خواهیم داد . اما برخلاف این توافق گفته می شود پس از برگزاری بازی توافق اولیه به نوعی منتفی شده است و تنها بخشی از درآمدهای به دست آمده در اختیار انجمن قرار خواهد گرفت.

بابایی مدیرعامل انجمن بیماران ام اس در این رابطه می گوید:« هنوز هیچ پولی به حساب انجمن واریز نشده است. به گفته مسوولان باشگاه هنرمندان قرار بود، ابتدا درآمد حاصل از تبلیغات روی پیراهن و بلیت فروشی این دیدار به انجمن اختصاص یابد اما حالا دوستان مدعی اند به دلیل بالا رفتن هزینه فقط بلیت فروشی به انجمن اختصاص خواهد یافت که این رقم هم رقم ناچیزی است چون استقبال خوبی از این دیدار نشد!

حسین یاریار مسوول برگزار کننده این دیدار، در واکنش به سخنان بابایی مدعی است هنوز اطلاعات مرتبط با درآمدزایی این مسابقه روشن نشده است اما به احتمال فراوان تا پایان هفته روشن می شود که چه مقدار درآمدزایی شده است و رقم اختصاص یافته به انجمن چه مبلغی خواهد بود؟ قطعا هر مبلغی که متعلق به انجمن باشد به حساب این مجموعه واریز خواهد شد تا بیماران بتوانند با این مبلغ هزینه های درمان خود را تامین کنند.

*سوال های کلیدی

اما نکته کلیدی اینجاست که چرا در کنار درآمدزایی فراوان این دیدار تنها بخش اندکی از آن در اختیار بیماران « ام اس» قرار می گیرد ؟ بی شک درآمدزایی تبلیغات دور زمین، تبلیغات روی پیراهن بازیکنان دو تیم و در کنار آن تبلیغات گسترده تلویزیونی درآمد هنگفتی را به دنبال داشته که این مبلغ با هزینه بلیت فروشی به هیچ وجه قابل مقایسه نیست. از این رو سوال و ابهام اساسی اینجاست که چرا با وجود تبلیغات فراوان بیماران عزیز« ام اس» کمترین دستاورد را از برگزاری این دیدار داشته اند و سایر درآمدها به کدام حساب ها واریز می شود؟

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • افسانه IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    واقعاً باید به حال کسایی که این مبالغو بالا میکشن تاسف خورد ، من 20 ساله ،ام اس دارم و تا بحال ریالی از انجمن دریافت نکردم و به خودم افتخار می کنم که افراد سودجو محتاج ما هستند نه ما محتاج آنان.هر خوردنی یه روز پس دادن داره مواظب باشید!!!!!