فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای زمینی ارتش با ارتقاء توان دفاعی خود آمادگی کافی بری مقابله با هرگونه تهدید ناشی از جنگ‌های نیابتی را دارد.

برگزاری رزمایش نیروی زمینی ارتش‌/‌مردم نگران تهدیدات علیه کشور نباشند/‌ارتش با تغییر تاکتیک آماده پاسخگو‌یی است
به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان ‌در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در دورود با اشاره به سفر خود به این شهرستان اظهار داشت: به منظور شرکت در مراسم یادواره شهدای ارتشی شهرهای دورود، ازنا و الیگودرز این توفیق را داشته‌ایم تا در جمع خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و آزادگان سرافراز حاضر شویم و از نزدیک مراتب احترام خودمان را خدمت این عزیزان عرض کنیم.

وی در ادامه در خصوص اهم برنامه‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: حفظ و ارتقاء توانمندی‌های دفاعی کشور متناسب با تهدیدات علیه کشور یکی از مسائلی است که در سطح اول فعالیت‌های نزاجا قرار دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به انواع تهدیدات علیه کشور یادآور شد: امروز با شکل تازه‌ای از تهدیدات به نام حملات نیابتی توسط گروهک‌های تروریستی و تکفیری در مرزهای شرق و غرب کشور مواجه هستیم که البته این تهدیدات جای نگرانی ندارد و به هر صورت نیروی زمینی ارتش خود را ملزم می‌داند که متناسب با این تهدیدات ظرفیت‌های لازم را برای پاسخگویی مناسب و به موقع ایجاد کند.

وی افزود: در حوزه ارتقاء تاکتیک و حوزه سلاح و برگزاری رزمایش اقدامات خوبی را در برنامه‌های آتی نزاجا داریم.

امیر پوردستان در ادامه با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا از فعالیت‌های فرهنگی نزاجا است که در صدر برنامه‌های ما قرار دارد.

وی رسیدگی به معیشت کارکنان را یکی دیگر برنامه‌های نیروی زمینی ارتش بیان کرد و گفت: تمام حمایت‌ها و تلاش‌های ما در جهت این است که بتوانیم نیروی زمینی بالنده و آماده‌ای را داشته باشیم تا ماموریت‌های خود را آنگونه که خواست رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران است، انجام دهیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه متذکر شد: جا دارد، مراتب تقدیر خودم را از مهمان‌نوازی بسیار شایسته مردم خون‌گرم شهرستان دورود صمیمانه اعلام و تشکر کنم.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.