مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: متاسفانه شاهد افزایش خروجی‌های تامین اجتماعی از زمان تصویب بازنشستگی‌های پیش از موعد هستیم.

افزایش خروجی‌های تامین اجتماعی با تصویب بازنشستگی‌های پیش از موعد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد قوامی ظهر امروز در مراسم افتتاح رسمی ساختمان جدید تامین اجتماعی شعبه نیشابور، اظهار داشت: متاسفانه شاهد افزایش خروجی‌های تامین اجتماعی از زمان تصویب بازنشستگی‌های پیش از موعد هستیم.

وی بیان کرد: با ادامه این وضعیت واقعا در سال آتی تامین اجتماعی با مشکلات جدی در پرداخت‌ها مواجه می‌شود مگر اینکه دولت و مجلس همت جدی در مساعدت به سازمان داشته باشند.

قوامی تاکید کرد: مکلفیم هر کسی را که در جایی اشتغال به کار دارد زیر پوشش تامین اجتماعی درآوریم.  

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان رضوی با اشاره به اینکه نیشابور تنها شهرستان خراسان رضوی است که دارای دو شعبه است، اضافه کرد: از مدت‌ها قبل شعبه فیروزه دایر شده است و امیدواریم به زودی شعبه اقماری شهر عشق‌آباد مرکز بخش میان‌جلگه با هدف دسترسی آسان‌تر مردم به دریافت خدمات راه‌اندازی شود.

در این جلسه نماینده نیشابور و فبروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ یک از مسئولیت‌ها پایدار نیست پس باید در مدت مسئولیت مراقب درستی انجام وظیفه در قبال مردم باشیم.

حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا افزود: انقلاب یک نعمت بزرگ الهی در اختیار ماست که اگر قدردان آن باشیم خداوند بر ابعاد این نعمت می‌افزاید.

وی با مقایسه وضعیت ایران با شرایط ملتهب سیاسی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی کشورهای  منطقه نتیجه گرفت ایران در شرایط امن قرار دارد.

معاون استاندار و فرماندار نیشابور نیز خواهان حمایت دولت و مجلس از سازمان تامین اجتماعی برای توازن بخشیدن به دریافتی‌‌ها، درآمدها و هزینه‌ها شد و تصریح کرد: اگر روند فعلی ادامه یابد سازمان به مشکل جدی می‌خورد.

غلامحسین مظفری با اشاره به تسریع در ساخت بنای ساختمان جدید تامین اجتماعی نیشابور گفت: ایجاد این ساختمان در تکریم ارباب رجوع و تسریع در ارائه خدمات بسیار لازم بود اما باید رفتار با ارباب رجوع را ارتقا داد و از خدمات صادقانه به مردم کوتاهی نکرد و فضای با نشاط را برای روابط ارباب رجوع با کارمندان و کارمندان با یکدیگر فراهم کرد.

وی تاکید کرد: اگر بتوانیم از ظرفیت‌های بالای نیشابور درست استفاده کنیم رونق اقتصادی به معنای واقعی را احساس خواهیم کرد.

در ابتدای جلسه رئیس تامین اجتماعی شعبه نیشابور به ارائه گزارش از وضعیت خدمات‌دهی این اداره پرداخت و گفت: 65 نفر کارمند این اداره که 15 نفر آن‌ها خانم و هفت نفر از خانواده ایثارگران هستند به 22 هزار کارگاه فعال و نیمه فعال با 60 هزار نفر بیمه شده و جمعیت تحت تکفل بالغ بر 240هزار نفر ومستمری بگیر خدمات ارائه می‌دهند.

محمدرضا حجتی‌منش افزود: تامین اجتماعی بهترین شریک اقتصادی برای کارفرمایان، فراهم‌کننده امنیت روانی، اجتماعی و اقتصادی برای آحاد مختلف جامعه است.

وی اضافه کرد: این ساختمان در سه طبقه با پارکینگ ظرف 22 ماه با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال ساخته و تجهیز شد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.