گروه میهن - ساری – حسین احمدی - پس از گذشت بیش از دو سال از ریاست جمهوری دکتر روحانی، هیأت دولت امروز میهمان دیارعلویان خواهد بود.

 رئیس جمهور امروز میهمان دیار علویان است

 

در این راستا رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر ریاست جمهوری، برنامه‌های سفر هیأت‌ دولت به مازندران را اعلام کرد و گفت: سفر هیأت ‌دولت به مازندران یک روزه بوده و رئیس جمهور ساعت 30/9 دوشنبه وارد مازندران می‌شود.

طاهره قیومی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دیدار رئیس‌ جمهور با مردم مازندران در ورزشگاه متقی ساری برگزار می‌شود، افزود: دیدار با علما و روحانیون در ساعت 15 و دیدار با سرمایه ‌گذاران استان نیز ساعت 30/16 خواهد بود.

وی همچنین از برگزاری جلسه شورای اداری در استانداری مازندران در ساعت 19 خبر داد و یادآور شد: ساعت 30/20 نیز نشست خبری رئیس‌جمهور با رسانه‌های گروهی برگزار و در این نشست رئیس‌جمهور به پرسش خبرنگاران پاسخ خواهد داد.

قیومی همچنین سفر اعضای هیأت  دولت به شهرستانهای مازندران را نیز جزو برنامه‌های این سفر برشمرد و گفت: در تمام برنامه ها از ظرفیت رسانه ای استانها استفاده خواهد شد و هیچ گروه خبری اعزامی از مرکز وجود ندارد.

وی با تأکید بر این نکته که قرار نیست درخواستهای مردم به صورت نامه دریافت شود، خاطر نشان کرد: مردم مشکلات و درخواستهای خود از رئیس‌جمهور را از طریق سامانه 111 سامد اطلاع دهند تا مشکلات به صورت فوری رسیدگی شود.

در پایان این جلسه به قید قرعه اسامی رسانه هایی که قرار است از رئیس جمهور بپرسند، مشخص شد و این در حالی است که شماری از این رسانه ها حتی خبرنگار نداشته و حضور فعالی در جلسات استانی ندارند! که این امر اعتراض رسانه های فعال را به دنبال داشته است.

 

 افتتاح سامانه 111 سامد در مازندران

همچنین با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور سامانه 111 سامد در آسایشگاه جانبازان و معلولان مازندران افتتاح شد.

محمد شریعتمداری در مراسم افتتاح این سامانه گفت: در گذشته شاهد بودیم مردم درخواستهای خود را در سفرهای مردمی به صورت نامه به رئیس جمهور ارجاع می‌ دادند که این امر مردم را دچار زحمت می‌ کرد و بر این‌ اساس این مرکز راه‌اندازی شد تا این امکان برای مردم فراهم شود تا نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را به رئیس جمهور از طریق شبکه پاسخگویی ارایه کنند.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه این اطمینان به مردم مازندران داده می‌شود که درخواستهای آنها پاسخ داده می‌شود، یادآور شد: اپراتورها به صورت 24 ساعته پاسخگوی مردم بوده و درخواستهای مردمی نیز در اختیار نهاد ریاست جمهوری قرار می‌گیرد.

 

 استقبال از رئیس‌جمهور

مسؤول کمیته ورزشی ستاد مردمی استقبال از رئیس‌ جمهور گفت: کاروان ورزشی “شوق حضور” با حضور اتومبیلرانان، موتورسواران، اسکیت‌ بازان، دوچرخه‌ سواران، رزمی‌کاران و ژیمناست‌کاران از میدان امام حسین(ع) تا پارک ملل ساری به حرکت در آمد.

لیلا مؤمنی افزود: جامعه ورزشی افزون بر خواسته‌های مشترک با دیگر مردم مانند رونق کسب و کار و اشتغال، به توسعه فضاهای ورزشی نیز اهمیت می‌دهند و امیدوارند این سفر برای ورزش استان نیز پربرکت باشد.

 

 مطالبات مردم بهشهر از هیأت دولت

فرماندار بهشهر گفت: افتتاح سه پروژه عمرانی از برنامه های سفر هیأت دولت به بهشهر است که با حضور یکی از وزیران به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ما از بهشهر، محمدتقی نورزاد افزود: افزایش فرصت شغلی و اشتغال، توجه به کشاورزی، توسعه صنعت و سرمایه گذاری برای بهره مندی از فرصت دریا و جنگل، اعتلای گردشگری در مازندران، پیگیری ایجاد منطقه آزاد تجاری در بندرامیرآباد، اصلاح ورودی و خروجی بهشهر، توجه به تله کابین، آزادسازی میانکاله برای گردشگران، تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی و رایزنی برای راه اندازی سایت میگو در شمال بهشهر و... از عمده مطالبات مردم این شهرستان است که امیدواریم در کنار توجه به زیرساختهای مختلف این حوزه ها مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: پیگیری و اختصاص بودجه برای اتمام پروژه های نیمه تمام از خواسته‌های مهم مردم شهرستان بهشهر از کاروان دولت تدبیر و امید است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.