اخبار ويژه / ضربه کاری ایران و روسیه به «داعش»

پهپادهای چینی در عراق وسوریه  

گروه سیاسی: خبرها از عراق وسوریه از تجهیز ارتش این کشورها به پهپاد مسلح چینی CH-4B خبر می‌دهد. این پهپاد توان حمل 345 کیلوگرم محموله را داشته و سرعت آن 180 کیلومتر بر ساعت است. این پهپاد در حالت مسلح می‌تواند 14 ساعت پرواز کند.

 

کلونی: در خاورمیانه چه خبر است؟

قدس آنلاین: ستاره سینمای هالیوود گفت: هم اکنون در خاورمیانه یک گروه علیه ما می‌جنگند، یک گروه در کنار ما می‌جنگند و گروه سوم نیز با این دو گروه می‌جنگد. جرج کلونی افزود: هیچ کس وضعیت سیاسی خاورمیانه را نمی‌فهمد، به همین دلیل نمی‌تواند درباره وضعیت سیاسی این منطقه اظهار نظر کند و در نهایت مشخص نیست چه کسی با چه کسی در حال جنگ است.

 

عزل پسر به خاطر پدر!

شهرکرد-خبرنگارقدس: در پی برگزاری یادواره شهدای شهر چلیچه که از محمود احمدی‌نژاد نیز به عنوان سخنران دعوت شده بود اتفاقات عجیبی رخ داد. در این مراسم که سیدصولت مرتضوی شهردار مشهد نیز به مدت کوتاهی حضور داشت این مسأله موجب دردسر برای فرزندان وی شد به طوری که در اقدامی عجیب استاندار چهارمحال و بختیاری پسر بزرگ شهردار مشهد را که مدیرکل روابط عمومی این استانداری بود، عزل کرد.

گفتنی است پسر دوم شهردار مشهد نیز که مسؤول حراست فرمانداری تهران بود توسط عیسی فرهادی فرماندار تهران عزل شد.

 

ضربه کاری ایران و روسیه به «داعش»

میزان: اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر سقوط برخی موشکهای شلیک شده روسیه به سمت داعش در خاک ایران، گفت: آمریکایی‌ها از دستاوردهای ایران و روسیه در سوریه و ضربات مهلک وارد شده به تروریستها ناراضی هستند و با طرح این‌گونه ادعاها به دنبال خنثی سازی آن هستند.

 

کمیته ای برای پیگیری وضعیت رکن آبادی

ایرنا: حسین امیرعبداللهیان، معاون عربی و آفریقای وزیرخارجه اعلام کرد: کمیته ای در این وزارتخانه سرنوشت همه مفقودان حادثه «منا» از جمله دکتر غضنفر رکن آبادی را پیگیری می‌کند.

 

ملک سلمان دچار جنون شد  

مشرق: پایگاه صهیونیستی «دبکا فایل» اعلام کرد، پادشاه سعودی پس از انجام رفتار دیوانه وار برای آسیب رساندن به خود، به بیمارستان منتقل شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.