جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با ریاست دکتر علی لاریجانی آغاز به کار کرد.

آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی/ بررسی جزئیات طرح برجام با حضور ظریف و عراقچی

به گزارش قدس آنلاین، جلسه علنی امروز (سه شنبه، 21 مهرماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست دکتر علی لاریجانی و با حضور198  نفر از نمایندگان رأس ساعت 8 و 25 دقیقه آغاز به کار کرد.

محمدحسین فرهنگی دستور کار جلسه علنی امروز را به شرح زیر قرائت کرد:

1. ادامه گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام (یک‌فوریت این طرح در جلسه علنی مورخ 12/7/1394 به تصویب رسید)

2. ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران(یک‌فوریت این طرح در جلسه علنی مورخ 8/7/1393 به تصویب رسید)

3. گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز (اعاده شده از شورای نگهبان)

4. گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات درمورد طرح اصلاح تبصره (1) ماده (69) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (دراجرای ماده 104 آئین‌نامه داخلی با اولویت در دستور قرار گرفت)

5. گزارش کمیسیون فرهنگی درمورد طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده (دراجرای ماده 104 آئین‌نامه داخلی با اولویت در دستور قرار گرفت)

لازم به ذکر است در جلسه امروز مجلس محمدجواد ظریف، عباس عراقچی و مجید تخت روانچی برای بررسی جزئیات طرح کمیسیون امنیت در خصوص برجام نیز حضور دارند.

همچنین سوال از وزرا به دلیل انصراف نمایندگان سوال کننده،‌ از دستور کار خارج شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.