۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
کد خبر: 315569

یکی از اعضای جبهه پایداری پس از تصویب طرح اجرای برجام در صندلی خود نشست و در حالی که دیگر اعضای این جبهه گرد او حلقه زده بودند، گریست.

گریه کوچک زاده پس از تصویب برجام

 به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی کوچک زاده نیز پس از آن که فریادها و اعتراض هایش به رئیس جلسه به دلیل قرائت نشدن پیشنهادها ره به جایی نبرد، از درون صحن فریاد می زد گفت امام حسین(ع) با یزید مذاکره کرد و مجلس هم گردن گرفت.

پس از آن کوچک زاده با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: لاریجانی صبح امروز در جلسه غیر رسمی گفت که در شب گذشته در جلسه ای تصمیم گرفته شد که طرح بدون پیشنهاد تصویب شود.
وی افزود: باهنر نیز صبح پیش من آمد و گفت نظام تصمیم گرفته است که این طرح به طور کامل تصویب شود.
رسایی نیز پلاکاردی در دست گرفته بود که در ان نوشته شده بود 'مجلس فرمایشی نیست'.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایران آباد IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    3 0
    مخالفت ساده ترین کار است ایشان وهم فکرهایشان با سرو صدا وجار وجنجال وبعضاتهدیدوفحاشی که همین را فقط بلدند ایا می توانستند وارد بزرگترین مذاکره قرن بشوند آیا توانایی ودانش این کار را داشتند مسلما آنها بیشتر دغدغه جناحی وحزبی را داشتند تا دغدغه ملی مذاکره یک اصول ساده دارد یعنی بده وبستان این بده وبستان ها اگر منافع ملی ما را به خطر نیندازد مورد قبول ملت است بقیه این تحرکات سیاه بازی وشو است .تیم مذاکره کننده در یک چهارچوب ویک کف وسقفی که از سوی نظام برایشان ترسیم شده بود وارد مذاکرات شدند فقط هنر مذاکره خود را در همان چارچوب به نمایش گذاشتند .در ضمن تا مقام معظم رهبری را داریم غمی نداریم ایشان مثل کوه پشت ملت وایران ایستاده است وحرف آخر را ایشان می زنند پس اشک ریختن ها واین برنامه ها بیهوده است .
  • بي نام IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    2 0
    منظور از نظام يعني چه اشخاصي؟
  • م م IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    4 0
    مجلس دوره پیش فرمایشی بود الان نیست آقای رسایی؟؟؟؟ شما که گردنت رو تبر قطع نمیکنه میدونی چندین هزار بیکار شدند و در آستانه بیکارین؟؟؟ چرا طرحهای قبلی دولت خوب بود یا شایدم توش نون بود!!! آقای رحیمی کجایی!!!!
  • حسین IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    7 0
    بدون تعارف این آقا هیچ از جنس دلسوز مردم و کشور نیست
  • ایران IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    5 0
    گریه برای فقر ونداری مردم کنید
  • علی IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    3 0
    مابه نظررئیس مجلس احترام میزاریم
  • حسین IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 6
    چه کنیم که بعضی از نمایندگان فریب خوردند و لاریجانی آنها را دور زد. انشالله شورای نگهبان این طرح را رد می کند ....
  • محمد IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    دهها سال است مردم گریه می کنند چه اشکالی داره بعد از حجم انبوه سود های میلیاردی یکم هم حالا اینها گریه بکنند . هر وقت منافع ایشان بخطر می افتد مجلس فرمایشی می شود ولی در سایر موارد حتی اگر کشور هم بره رو هوا ایرادی نداره که مجلس هر جور شد شد
  • ناشناس IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    3 0
    آخ که دلم خنک شد از اینکه دلواپسان به اهداف ضد ملی خود نرسیدند . سوء استفاده از کمیسیون برجام نیز نهایتا به زیانشان تمام شد . هم از گندم ری شدند هم از خرمای بغداد .
  • بی نام IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    4 0
    کشور در رکود ٰ‌ مشکلات بینهایت زیاد ٰ‌ بیکاری ٰ‌ کارخانه های بخواب رفته ٰ‌ عقب ماندن از قافلهء‌پیشرفت دنیا ٰ‌ گرانی ٰ‌ فقر ٰ‌ تحریمهای بین المللی ٰ‌ نداشتن صادرات و فزونی واردات برصادرات وویران شدن طبیعت زیبای ایران بعلت بی توجهی ٰ‌ خشک شدن تالابها و از بین رفتن جنگلهای ٰ‌ متکی بودن کشور برنفت وهزاران مشکلاتی که دولت زیر بارآنها کمر خم کرده هیچ حالا کوچک زاده نشسته گریه میکند که چرا برجام تصویب شده ؟‌!!!!!!!!!!!. آقا نفسش از جای گرمی میآید . آقا مردم رفاهیت میخواهند . بگذارید دولت عاقلانه بکارش ادامه بدهد ٰ. این دولت کمتر از شمامنافع کشور را در نظر ندارد . همه میخواهیم کشور پیشرفت کند ولی چوبی که نرم نبود در اثر خم شدن میشکند ولی چوب منعطف است که سالم میماند بیائیم با آنانی که با ما محترمانه برخورد میکنند محترمانه برخورد کنیم. بیائیم بقول رئیس جمهور باجامعه جهانی برد برد داشته باشیم .
  • امیرخان IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    6 0
    آقای کوچک زاده زندگیت از کجا ساپورت می شه از تحریم تا حالا چقدر نفع به از ما بهترا رسده راستی تو العیاز بالله شریک شرکتایی که خون مردم رو توشیشه کردن خودروهاشون باد کرده که نیستی اصلا تو هیچ شرکتی هم سهام نداری الهی قربونت کاسه ی داغ تر از آش نباش واسه دور بعدی رای میاری فضا سازی نکن می خواستی روزی گریه کنی که مریضها از بی دارویی جون می دادن عزیز
  • ایران دوست IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    6 0
    مگرقراراست انسانی که درقرن بیست ویکم زندگی میکندروش اداره کشورش مانندهزاروچهارصدسال پیش باشد؟
  • یوسفی IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    1 0
    یک عمر امثال این اقا اشک مردم را در اورده اند، حالا نوبتی هم باشد نوبت مردم است!....
  • ایران دوست IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    3 0
    برای فقر واعتیاد وفحشا درکشوراسلامی گریه کنید