۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
کد خبر: 315653

حجت الاسلام روح الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی اطلاعیه‌ای در باره سخنان تهدیدآمیز روز یکشنبه خود توضیحی ارائه کرد.

توضیح حسینیان درباره تهدید صالحی

به گزارش قدس انلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روح الله حسینیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بعد از اتفاقات روز یکشنبه صحن علنی مجلس در جریان تصویب کلیات طرح اقدام متناسب و متقابل دولت در اجرای برجام امروز اطلاعیه را بدین شرح اعلام داشت:

بسمه تعالی

بنده تصمیم نداشتم در مورد آن چه بین من و آقای ظریف و آقای دکتر صالحی گفت وگو شد، سخنی بگویم چون به نظر می رسید رسانه های طرفدار دولت به جای پرداختن به اصل نظریات مخالفان و موافقان برجام در مجلس شورای اسلامی به دنبال حاشیه سازی هستند تا اصل منطق مخالفان برجام تحت شعاع قرار گیرد.

اگر رسانه منطق مخالفان این معاهده رقت انگیز را نقل می کردند، منطق موافقان و طراحان تحمیل قرارداد به مجلس شورای اسلامی روشن می شد.

به این جهت برای روشن شدن موضوع برای دوستان تمام آن چه را به آقای ظریف و صالحی گفته ام به اطلاع مردم متدین و حزب اللهی شریف می رسانم.

لازم به ذکر است که سخن به تذکری برمی گردد که در کمیسیون امنیت ملی به آقای ظریف دادم و عیناً گفته ام در کمیسیون ضبط شده و موجود است.

بنده در کمیسیون امنیت پس از بیانیه لوزان گفتم آقای ظریف! شما با نابود کردن اورانیوم غنی شده 20 درصد و تعطیلی آب سنگین اراک یک قدرت روانی را از جمهوری اسلامی ایران گرفته اید و به زودی رژیم صهیونیستی ایران را تهدید به بمباران هسته ای می کند.

درست پس از یک ماه توسط وزیر سابق دفاع رژیم صهیونیستی، جمهوری اسلامی ایران تهدید به بمباران هسته ای شد.

در روز یکشنبه 19 مهر ماه به صورت خصوصی که بعدا آقای امیرآبادی نیز حضور پیدا کردند، گفتم آقای ظریف و صالحی اگر به خاطر برجام که البته دعا می کنم که چنین خبری نشود، رژیم صهیونیستی ایران را تهدید به بمب اتم کرد، یا آمریکا به ایران موشک زد، مردم شما را محاکمه خواهند کرد و اگر من کاره ای بودم آقای صالحی را محکوم می کنم که سیمان هایی که در قلب راکتور اراک ریخته را بیرون آورد و خودش را داخل راکتور اراک کرده و در اطرافش سیمان تزریق کند.

البته با این شرایطی که عرض کردم حتماً امت متدین و کسانی که برای ساختن راکتور اراک سال ها زحمت کشیده اند و با تسامح و تساهل آقایان این قلب تپنده ملت محکوم به پر شدن از بتن شد، این مجازات را با جرم متناسب می دانند.

من از همه دلسوزان می خواهم که به اصل موضوع بپردازند و به این حواشی که با نیت خاص برای به تحت شعاع قرار دادن اصل موضوع برجام و ابهامات بی شمار آن شکل گرفته است، وقعی ننهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ايراني IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    1 1
    تهديد به مرگ كرده بعدش ميگه حواشي، اينهم گفتمان يك آدم مذهبي
  • من IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 1
    اگه مملکت صاحب داشت الان تو را با سر داخل می کشتند
  • باران IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    1 1
    مردم ما داعشي نيستن كه از چنين حكمي استقبال كنن در هر شرايطي!! مردم ما صلح و دوستي را مي خوان و با اين توافق از يه جنگ جلوگيري شد. من نميفهمم چرا دولتمردان ما از يه طرف ميگن اسرائيل را نابود ميكنيم چون توانشو داريم و از يه طرف از اسرائيل بيشتر از عزرائيل ميترسن!!
  • منصور IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    واقعا که براتون متاسفم جناب حسینیان چه جرمی؟!چه مجازاتی؟!بخاطرنماینده بودنت هرچی دلتون بخاد به زبون میارین.بخاطرشما وچندتای دیگه* دیگر نمایندگان دلسوز واقعی مملکت هم زیر سوال میرن.
  • منصور IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 1
    واقعا که براتون متاسفم جناب حسینیان چه جرمی؟!چه مجازاتی؟!بخاطرنماینده بودنت هرچی دلتون بخاد به زبون میارین.بخاطرشما وچندتای دیگه* دیگر نمایندگان دلسوز واقعی مملکت هم زیر سوال میرن.
  • رضا IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    2 0
    خدایا به همه ما عقل درست ومنطق محکم عطا فرما وعقل مارا بر احساس وهیجانمان غالب فرما.....امین
  • ناشناس IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    1 0
    جناب حسينيان وقتي مدام مرگ بر اسراييل مي گوييم و پيوسته آرزوي نابودي و حذف اين رژيم را داريم انتظار داريم به ما لبخند بزند مسلم است كه تهديد مي كند مگه ما تهديد نمي كنيم اگه ما با اسراييل كاري نداشته و موضع مان مثل ديگر مسلمانان وحتي خود فلسطينيان باشد اسراييل ما را تهديد نخواهد كرد و اگر شعار هايمان را ادامه دهيم اگر بمب اتم هم داشته باشيم دست بردار نخواهد شد .وبعيد هم نيست كه همين فلسطني ها و اعراب در نزاع با اسراييل عليه ما خواهند شد .
  • رضا IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    1 0
    اگر واقعاً چنین احساسی دارد که صالحی باید اعدام شود چرا از طریق مراجع قضائی اقدام نمی کند؟ اگر قرار باشد هر کسی از شخص دیگری خوشش نمی آید اورا تهدید کند یا بکشد وضعیت مملکت چگونه می شود
  • کارگر IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 1
    جناب حسینیان خیلی از خودت مطمئنی یک می بینی از بعد از برجام توی فوردو مردم روت سیمان ریختن دفنت کردن از خودت مایه بذار نه از جیب مردم ! انتخابات نزدیکه ، فکر بعدت بکن . البته می دونم اینو منتشر نمی کنین ولی من گفتم لااقل به گوشش برسونین زیاد دور برنداره .
  • قلی IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    1 0
    مردن از یه سری رفتار ها و ادمها منزجرند
  • هموطن IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 1
    بدجوری ابروی خودت رو ریختی
  • کمال IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 1
    عذربدترازگناه آورده است مردم انشاالله چندماه دیگرترتیب حذف ایشان ازمجلس راخواهندداد. اینگونه افرادلیاقت نمایندگی مردم راندارند..
  • Reza IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    1 0
    آقای حسینیان شما که روحانی هستی حرمت دینیتو نگه دار. جز خدا کی مرگو قرار داده که تو بدی. حیف اسلامی که با بی حرمتی ترویج میدی
  • حسن IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    1 0
    فمن یعمل مثقال .......
  • امیدوار به بلد شدن قاعده بازی داخل حاکمیت سیاسیون و IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    1 0
    با سلام آقایان محترم مگر شما منطق ندارید قاعدۀ بازی ندارید که این طوری به جان هم افتاده اید و تخم نفاق و چند دستگی در میان مردم پراکنده می کنید که این خیلی خطر ناکتر از حمله اتمی اسرائیل و امریکاست. به خاطر حفظ منافع خودتان هم که شده سیاست و قاعده بازی در داخل حاکمیت را از دشمنان قسم خوردۀ ایران و اسلام بیاموزیید. زیرا با خدشه دار شدن اتحاد مردم نه از تاک نشان ماند و نه تاک نشان
  • جوادي IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    1 0
    مگر روحانيون دولت تا كنون كم منتقدينشان را تخريب و تهديد كرده اند . مگر غير روحانيون همچين اشتباه را مرتكب نمي شوند . چرا ديوار را يك رويه كاه گل مي كنيد . انصاف هم خوب چيزيست . اصل قضيه اين است كه اهانت كردن از طرف هركس و به هر كس باشد خلاف دستور هاي ديني است . در اين مسئله هم استثنايي نيست . حق اين است كه اگر وعده هايي كه در مورد پسا تحريم داده مي شود تحقق نيابد مسئولين ذيربط خودشان خودشان را زنده بگور كنند نه اينكه ديگران اين كار را بكنند . اين شرافتمندانه تر است . ضمنا كساني كه بدون منطق از افرادي غير موجه حمايت مي كنند بايد بدانند كه در گناه هاي محبوبشان خود را شريك مي كنند . مخالفين بي منطق هم شرمسار مخالفت هايشان در آينده اي نزديك خواهند شد .