جانشین فرمانده ناجا گفت: بعضی افراد تصور می‌کنند در روزهای منتهی به اربعین حسینی بدون ویزا و گذرنامه نیز می‌توان از مرز خارج شد اما تأکید می‌کنیم به شایعات در این خصوص توجه نکنند.

تردد بدون ویزا و گذرنامه، شایعه است/ ترافیک روان زائران در مرزهای چزابه و شلمچه
 
 
  •  

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار اسکندر مؤمنی جانشین فرمانده نیروی انتظامی در بازدید از مرز چزابه، با اشاره به اینکه امسال نسبت به سال گذشته تسهیلات بهتری برای تردد زائران حسینی (ع)فراهم شده است، از بسیج توان نیروی انتظامی در بعد انتظامی و ترافیکی و همکاری سایر دستگاه‌ها در قرارگاه اربعین برای تسهیل در تردد زوار خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در مرزهای شلمچه و چزابه ترافیک روان تری داریم ولی در مهران ترافیک بیشتر است، گفت: در واقع حدود 50 درصد زائران اربعین حسینی از مرز مهران و نیمی دیگر از مرز شلمچه و چزابه عبور کرده‌اند.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه تحت هیچ عنوانی اجازه خروج بدون گذرنامه و ویزا به زائران داده نمی‌شود، گفت: بعضی افراد تصور می‌کنند در روزهای منتهی به اربعین حسینی بدون ویزا و گذرنامه نیز می‌توان از مرز خارج شد اما تأکید می‌کنیم به شایعات در این خصوص توجه نکنند.

مؤمنی ادامه داد: امیدواریم با کمک همه مردم و دستگاه‌ها شاهد برقراری امنیت مطلوب و بستر مناسب برای تردد زائران باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تسهیلاتی در شهرهای خرمشهر، سوسنگرد، اهواز و همچنین مهران و ایلام جهت تسریع در صدور روادید فراهم شده است، گفت: کسانی که گذرنامه داشته باشند و به مراکز تعیین شده مراجعه کنند، در همان روز ویزا دریافت می‌کنند، خوشبختانه توقف‌های طولانی در مرز نداریم.

به گفته مؤمنی، افراد دیگری هم که به مرزها مراجعه می‌کنند، می‌توانند با استفاده از تسهیلات تعیین شده در شهرهای خرمشهر، سوسنگرد، اهواز و همچنین مهران و ایلام برای اخذ ویزا اقدام کنند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: تأکید می‌کنیم زائران در روزهای منتهی به اربعین برای حضور در این کنگره عظیم دینی، حتما از مبدأ برای اخذ گذرنامه و ویزا، اقدام کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.