سینا حسینی: پرویز مظلومی پس از پیروزی شیرین نفت تهران و جواز حضور در بازی نیمه نهایی، به سراغ بهرام افشارزاده رفت تا درباره خریدهای نیم فصل استقلال با سرپرست باشگاه گفت و گو کند، ...

مظلومی «برهانی» و «فخرالدینی» را نمی خواهد

هرچند هنوز خبر دقیقی از جزئیات مذاکرات افشارزاده و مظلومی منتشر نشده، اما گفته می‌شود مظلومی اسامی بازیکنان مازاد استقلال را به افشارزاده ارائه کرده است.

اسامی فراوانی در این خصوص مطرح می‌شد، اما هیچ یک از این اسامی مورد تأیید مسؤولان باشگاه قرار نگرفت تا شایعات فراوانی در این باره به وجود بیاید. با این حال پس از کنکاش فراوان در این زمینه مشخص شد، پرویز مظلومی نام پنج بازیکن استقلال را به عنوان بازیکن مازاد در فهرست خود قرار داده است.

اما پنج نفر مورد نظر مظلومی چه کسانی هستند؟ منابع خبری نزدیک به باشگاه استقلال مدعی اند، دو بازیکن از جمع این پنج نفر در زمره بازیکنان مطرح استقلال نیستند، به همین دلیل خروج آن‌ها از فهرست تیم زیاد چشمگیر نخواهد بود، اما از سه نفر باقیمانده، خروج احتمالی دو بازیکن بدون تردید با جنجال هایی همراه خواهد شد. شایع شده است، جاسم کرار، آرش برهانی و میلاد فخرالدینی سه بازیکن مورد نظر مظلومی برای خروج از فهرست استقلال هستند.

از آنجا که جاسم کرار با حکم مسؤولان ارشد باشگاه استقلال در فهرست بازیکنان مازاد قرار گرفته، نمی توان این تصمیم را به نام مظلومی ثبت کرد، اما درباره آرش برهانی و میلاد فخرالدینی ماجرا متفاوت است؛ چون از قرار معلوم سرمربی استقلال خود به این جمع بندی رسیده، به همین منظور احتمال جدایی این بازیکن بشدت زیاد است، البته اگر آن‌ها تیم جدیدی را به عنوان مقصد بعدی خود به باشگاه معرفی کنند، در غیر این صورت استقلال مجبور است تا پایان فصل با این دو بازیکن همکاری خود را ادامه دهد.

اما علت اینکه مظلومی تصمیم به حذف این دو بازیکن گرفته است، چیست؟ ظاهراً اعتراض های فخرالدینی بر سر مسایل مالی و همچنین اتفاقات درون تیمی و رابطه بسیار خوب این بازیکن با آرش برهانی که اتفاقاً مورد غضب مظلومی قرار گرفته، علت این تصمیم سرمربی استقلال است. این شایعه در حالی قوت می‌گیرد که فخرالدینی در این فصل و بخصوص در بازی‌های اخیر مثل برهانی روی نیمکت می‌نشست.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • karim IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    3 0
    فخرالدینی رفته به استقلال بره تیم ملی بلخ