قدس آنلاین – رها واعظی: سونی، رسما کار خود را بر روی برنامه ی Remote Play در پلی استیشن ۴ برای کامپیوترهای شخصی و Mac آغاز کرده است.

آغاز کار رسمی سونی بر روی برنامه ی Remote Play در پلی استیشن ۴

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، پیش از برنامه های غیر مجازی برای اتصال پلی استیشن 4 به کامپیوترهای شخصی وجود داشت که بسیاری از کاربران این کنسول بازی را هیجان زده کرده بود، اما کاربران متوجه شدند که این برنامه ها باعث آسیب در دستگاه کنسول های پلی استیشن 4 می شود.

به تازگی مدیر عامل سونی اعلام کرده است که امکان Remote Play را در پلی استیشن 4، نه تنها برای کامپیوترهای شخصی، بلکه حتی برای سیستم های دارای Mac نیز به طور رسمی فرآهم خواهد کرد.

در واقع قرار است برنامه ی رسمی جدیدی برای Remote Play پلی استیشن 4 با کامپیوترهای شخصی و سیستم های Mac عرضه شود که بتوان بازی های مختلف را بر روی کامپیوتر و سیستم های Mac نیز انجام داد.

از زمانی که پلی استیشن 4 راه اندازی شد، ویژگی Remote Play، یکی از مهم ترین و قابل توجه ترین ویژگی هایی بود که برای آن در نظر گرفته شد. اما این امکان تا پیش از این تنها توسط توسعه دهندگان فرآهم شده بود.

سوونی تکنولوژی Remote Play در برخی دستگاه های هوشمند آندرویدی خود فرآهم کرد و امکان استفاده از آن در iOS را نیز ایجاد کرد. اما تا کنون این امکان به طور رسمی در رایانه های شخصی و سیستم های Mac وجود نداشته است.

اکنون برنامه ی رسمی سونی برای Remote Play در کامپیوترهای شخصی و سیستم های Mac توسط این کمپانی تایید شده است.

این برنامه که از مدتی قبل، یک امر ضروری به نظر می رسید، با توجه به بهبود دستگاه های ایکس باکس مایکروسافت  و همگام شدن آن ها با ویندوز 10، تبدیل به امری واجب برای سونی شد.

در حال حاضر هنوز زمان بندی مشخصی برای رونمایی از برنامه ی Remote Play پلی استیشن 4 در کامپیوترهای شخصی و سیستم های Mac اعلام نشده است، اما به زودی شاهد این تکنولوژی در کنسول های بازی سونی خواهیم بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.