سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل نفت تهران می‌گوید که یک داربی در انتظار تیمش است.

ایوانکویچ: پرسپولیس- نفت داربی است/ به خاطر زمین بهانه نمی‌گیریم

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران، گفت: بازهم یک بازی سخت و داربی در انتظار ماست و از این بازی خوشحالم.

او افزود: لازم نیست زیاد درباره نفت بگویم، همین قدر کافی است که بگوییم که آنها قهرمانی را سال گذشته از دست دادند و باید قهرمان می‌شدند. آنها در فینال حذفی و مراحل بالایی آسیا هم حضور داشتند. به همین دلایل می‌دانیم چه بازی سختی داریم.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: ما فردا کامیابی‌نیا و عالیشاه را نداریم و وضعیت بنگر هم باید مشخص شود چراکه اندکی درد در مچ پایش دارد. با این همه ما باید تلاش کنیم تا مسرت و شادی را فردا به هوادارانمان بدهیم.

برانکو اضافه کرد: ما می‌دانیم هرتیمی که برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد به دنبال محکم بازی کردن هستند و همه با انگیزه هستند. سرنوشت تیم‌های بزرگ اینطور رقم می‌خورد و قائل هستیم که سرنوشت می‌تواند تغییر کند. ما به دنبال یک بازی خوب و رسیدن به موفقیت هستیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره کیفیت چمن ورزشگاه تختی و مشکل احتمالی برای تیمش عنوان کرد: ما فلسفه بازی خود را تغییر نمی‌دهیم. می‌دانیم که آنجا مثل آزادی نیست ولی این زمین نه برای ما و نه برای حریف مطلوب نیست. شاید برای ما بیشتر مشکل‌ساز باشد. اما قطعا برای ما زمین بهانه نخواهد بود.

وی درباره احتمال لژیونر شدن عالیشاه گفت: من برای اولین بار است که می‌شنوم او پیشنهاد دارد. طبیعی است که بازیکنان دنبال قرارداد بهتر باشند اما این قضیه به او و باشگاه مربوط است و باشگاه حرف اول و آخر را در این باره می‌زند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره طلسم نبردن نفت در تختی گفت: همانطور که گفتید این تا به حال بوده است و همیشگی نیست.

برانکو درباره پرداخت‌های اخیر به تیمش و روحیه بازیکنان بعد از این پرداخت‌ها اظهار کرد: من همین چند دقیقه پیش درباره عالیشاه صحبت کردم. علاوه بر اینکه بازیکنان بهترین شغل دنیا را دارند، طبیعی است که همه ما برای پول کار می‌کنیم و یکی از مسائل اولیه و بدیهی موفقیت یک باشگاه به قدرت مالی‌اش بر می گردد. جا دارد از مدیریت باشگاه پرسپولیس تشکر کنم که واقعا تلاش می‌کنند تا مشکلات مالی حل شود. همانطور که می‌دانید بدهی در پرسپولیس زیاد است ولی مهم است که دریافتی‌ها به موقع باشد چون باشگاه به این بازیکنان زنده است. روند پرداخت‌ها بهتر از قبل شده و طبیعی است که بخواهیم بهتر از این باشد اما طبیعی است که یک شب نمی‌توان همه اینها را حل کرد. صد در صد این پرداخت‌ها می‌تواند انگیزه مضاعفی برای بازیکنان شود به طوری که بازیکنان بدانند که باشگاه دارد تلاشش را می‌کند تا مشکلات را حل کند.

 

او در پاسخ به این سوال که چرا ترکیب تیمش 4 ساعت قبل از بازی اصطلاحا لو می‌رود و چرا به این اخبار داخل تیم که لو می‌روند توجه ندارد، بیان کرد: طبیعی است که باید برخی مسائل در باشگاه باقی بماند و محفوظ بماند. همه باشگاه‌ها این روند را دارند که مسائل ترانسفر بازیکن را جز مسائل اختصاصی خود می‌دانند چون اگر این مسائل درز پیدا کند، نقل و انتقالات دچار مشکل می‌شود. اخیرا در یکی از مصاحبه‌هایم به این مسئله اشاره کردم. وقتی در دینامو بودم بازیکنم ادواردو قرار بود به آرسنال برود. شرط آرسنال این بود که اگر این مسئله لو برود ما این بازیکن را نمی گیریم. به همین دلیل تنها من و مدیرعامل به همراه سرپرست از این خبر مطلع بودیم و خبرنگاران کرواسی برای همین با من بد شدند که چرا به آنها خبر را ندادم. ما تا الان با بازیکنی مذاکره نکرده‌ایم و اعتقاد کاملی به تیم خود داریم. تنها یک جای خالی داریم و آن هم به علت فوت نوروزی است. همه اخباری که الان منتشر می شود یک سری پیش‌بینی است و اگر کسی را بگیریم باید جز 5 بازیکن برتر ما باشد که چنین بازیکنی در نیم فصل سخت پیدا می‌شود.

وی ادامه داد: ترکیب پرسپولیس هم سه روز قبل از بازی مشخص می‌شود و یک ساعت و نیم قبل از بازی هم روی سایت باشگاه می‌گذاریم.

برانکو درباره داور دیدار تیمش برابر نفت گفت: من اصلا خبر ندارم داور کیست و علاقه‌ای هم ندارم بدانم کیست. به طور کلی به داوران اعتماد دارم، علی رغم اینکه داوری‌ها در اوایل فصل تاثیرات زیادی در نتایج ما داشتند. تمرکز ما روی کار خودمان است و اینکه بهتر بازی کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.