مسعود عباسی : گاف های گزارشگران رسانه ملی در جریان رویدادهای ورزشی پخش زنده،خیلی زود به سوژه جنجالی شبکه‌های اجتماعی تبدیل می شود، یکی از خبرساز ترین افراد در این ماجرا جواد خیابانی است.

جواد خیابانی با تلویزیون خداحافظی می کند؟

گزارشگر کهنه کار تلویزیون ایران که در بازی های فوتبال به صورت خودجوش از واژه‌های منحصر به فرد استفاده می کند پس از تلفظ اشتباه نام برانکو ایوانکوویچ در بازی پرسپولیس به شدت مورد هجمه منتقدان و کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت. تا حدی که برخی به جای استفاده از نام خیابانی به عنوان آقای ایوانکو برانکوویچ  از او یاد می کردند.

افزایش فشارها در فضای مجازی با انتشار یک خبر تأیید نشده همراه شد. برخی افراد رسانه‌ای با انتقاد از هجمه های سنگین هواداران پرسپولیس علیه جواد خیابانی مدعی شدند این گزارشگر کهنه کار تلویزیون بنا دارد از حرفه گزارشگری استعفا دهد .

برخی اهالی صدا و سیما مثل عادل فردوسی پور تاکید کردند که این شایعه صحت ندارد.با این حال نکته جالب این است که خود خیابانی در قبال این شایعه سکوت اختیار کرده و همین نیز باعث شده شک و شبهه ها همچنان ادامه داشته باشد.  جالب توجه اینجاست که هیچ یک از مدیران شورای سیاست گذاری ورزش سیما نیز حاضر نیستند در این رابطه اظهارنظر کنند اما از قرار معلوم جواد خیابانی بابت حاشیه سازی های اخیر و مانور ویژه منتقدانش روی اشتباهات سریالی او به شدت دلخور است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.