اخبار ويژه /   فرود هواپیمای بحرینی در زاهدان

  حضور اهل سنت در پیاده روی اربعين

مشرق: براي اولين بار يك هيأت از اهل سنت ايران براي شركت در مراسم اربعين حسيني، روز شنبه وارد نجف اشرف شد. اين هيأت قرار است پياده از نجف راهي كربلاي معلي شود.

 

  هلاکت 2 تروریست فیلمبردار

خبر آنلاین: یک تروریست افراطی در سوریه که همراه با شورشی دیگری درحال تهیه فیلمی تبلیغاتی بودند بر اثر اصابت خمپاره ارتش سوریه به هلاکت رسیدند.

 

  فتنه،  مانع توافق هسته ای شد

تسنیم: علیرضا مرندی، نماینده مردم تهران در مجلس گفت که قبل از فتنه ۸۸ در حال رسیدن به توافق در مسأله هسته ای بودیم اما فتنه مانع آن شد.

 

  فرود هواپیمای بحرینی در زاهدان

آفتاب: رئیس روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: هواپیمای ایرباس 320 شرکت گلف ایر بحرین به دلیل شرایط بد آب و هوای مشهد در فرودگاه بین‌المللی زاهدان فرود آمد.

 

  وجود بانک‌های ربوی جنگ با قرآن است

جهان: آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید با بیان اینکه این قرآن است که می‌تواند کشور را طیب و طاهر سازد، اظهارداشت: وجود بانک‌های ربوی جنگ با قرآن است و بانک‌ها باید حافظ مال مردم و حامی تولید باشند.

 

  مرتضوی ممنوع‌الخروج نیست

تابناک: معاون قضایی دادستانی کل کشور گفت که‌ ممنوع‌الخروج بودن سعید مرتضوی از سوی مرجع قضایی رفع شده و وی ممنوع الخروج نبوده است.

 

 شهادت 3 هموطن اهل سنت در دفاع از حرم

تسنیم: هفت مدافع حرم روز گذشته در سیستان و بلوچستان تشییع شدند که سه تن از آن‌ها به نامهای «سلمان بامری»، «عمر ملازهی» و «مراد عبداللهی» از برادران اهل سنت ایرانی هستند که در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.