هفته‌ای که گذشت اخباری در حوزه میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری منتشر شد از جمله برابری"فرش" ایران با"بنـز"،غمگین‌ترین باغ ایرانی،خانه‌ای از فرهاد کوه‌کن قرن بیستم،گلریزان محیط‌بانان "دنا" به یاد اینانلو و روستایی که تلویزیون در آنجا حکم شیطان دارد.

 از برابری "فرش" با "بنـز" تا غمگین‌ترین باغ ایرانی و فرهاد کوه‌کن قرن بیستم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، در هفته ای که گذشت اخبار متعددی در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منتشر شد از جمله گردشگری "سیاه" در ایران، از غمگین‌ترین باغ ایرانی تا فرهاد کوه‌کن قرن بیستم، بطوریکه یک کارشناس مدیریت بازاریابی توریسم (گردشگری) با تشریح ارز آوری گردشگری سیاه در دنیا به مصادیق سودآوری گردشگری تلخ در ایران از جمله غمگین‌ترین باغ ایرانی تا غار سنگی حسین کوهکن معروف به فرهاد ثانی (دوم) در قرن بیستم پرداخت.

سه خانه برتر ایران در خاورمیانه کدامند؟

محسن جاوری  - یک مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه «2016 Travelers Choice awards» بالاترین جایزه افتخاری پایگاه معتبر تریپ ادوایزر است، اظهار داشت: این جایزه به عنوان «بهترین انتخاب گردشگران» شناخته می‌شود که هتل سرای عامری‌ها،خانه ایرانی و خانه منوچهری سه هتل سنتی کاشان در میان برگزیدگان جهانی این جایزه قرار گرفته است.

گلریزان محیط‌بانان "دنا" به یاد مرد طبــــــــــــیعت

گلریزانی به مناسبت گرامیداشت یاد "محمد علی اینانلو" برای کمک به محیط‌بانان "دنا" که در بند حبس و حکم قصاص هستند، صورت پذیرد که در این گلریزان مبلغی بیش از 2 میلیارد ریال از طرف دوستداران محیط زیست و خیرین اهدا شد.

"فــــــــــــرش" ایران همچون "بنــــــــــــز"

مسعود سلطانی فر - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: بنده بارها این عبارت را گفتم که فرش ایران در بین فرش‌های کشورهای مختلف، حتی آنهایی که از ما کپی می‌کنند به مثابه تولید مرسدس بنز است.

روستایی که تلویزیون حکم شیطان دارد تا خانه‌های فاقد توالت و کویری خنک

شناخت مناطق گردشگری "سیاه" ایران آنقدر جذابیت دارد که بدانی در سرزمینت روستای است که مردمانش تلویزیون را شیطان می‌دانند و یا خانه‌هایی را ببینی که پنجره و توالت ندارند و در نهایت در یکی از هفت روستای شگفت‌انگیز جهان بسر بری که کویری خنک دارد.

سه خبر بد محیط زیستی

حسین آخانی -استاد دانشگاه تهران با تأسف از خبرهای بد در حوزه محیط زیست ایران گفت: امیدی به دولت‌ها برای نجات محیط زیست نیست، روزانه ده‌ها نفر به دلیل آلودگی هوا می‌میرند، ولی دولت وام خودرو می‌دهد زیرا کارگزاران اقتصادی دولت را در دست دارند و با محیط زیست می‌جنگند.

گلایه از ولخرجی‌ میلیاردی سازمان محیط‌ زیست

عباس محمدی - مدیر گروه دیده‌بان محیط زیست با تشریح برنامه‌های "گنجه پشتیبان زیست‌بوم " به عنوان صندوقی مالی و مردمی برای کمک به حیات‌ وحش کشور از ولخرجی‌ میلیاردی سازمان محیط زیست گلایه کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.