۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
کد خبر: 347726

فدراسیون اسکی ایران در طول این فصل میزبان ۱۲ رویداد بین المللی است که تا به امروز ۱۰ مسابقه آن برگزار نشده و این اتفاقی بی نظیر در تاریخ ورزش و اسکی کشور است.

تصمیمات عجیبی که در تاریخ ورزش بی نظیر است

به گزارش قدس آنلاین،‌ فدراسیون اسکی ایران که در این فصل تمام رقابت‌های بین‌المللی فیز (فدراسیون جهانی اسکی) را به دلایل مختلف برگزار نکرده، در تازه‌ترین اقدام خود سه مسابقه اسکی شامل رقابت‌های آلپاین در پیست توچال، رقابت‌های اسنوبرد در پیست شمشک و رقابت‌های اسنوبرد در پیست دیزین را به صورت کامل لغو کرده است.

پیش از این مسابقات اسکی صحرانوردی در تاریخ ۳۰ و ۳۱ دسامبر ۲۰۱۵ (۹ و ۱۰ دی‌ماه)، ۹ و ۱۰ ژانویه ۲۰۱۶ (۱۹ و ۲۰ دی‌ماه) و نیز ۲۳ و ۲۴ ژانویه (سوم و چهارم بهمن) به میزبانی پیست امام‌زاده هاشم، رقابت‌های اسنوبرد در تاریخ سوم و چهارم ژانویه 2016 (۱۳ و ۱۴ دی) و رقابتهای اسکی آلپاین در تاریخ ۵ و ۶ ژانویه (۱۵ و ۱۶ دی) و ۲۴ و ۲۵ ژانویه (چهارم و پنجم بهمن) در پیست اسکی دیزین و رقابت‌های اسنوبرد در تاریخ 31 ژانویه و اول فوریه (11 و 12 بهمن) در پیست توچال برگزار نشد.

تمامی این رویداد‌های بین‌المللی در تقویم فدراسیون جهانی اسکی ثبت شده بودند. نکته قابل تامل اینکه درست در روزی که فدراسیون اسکی سه میزبانی بین‌المللی ایران را لغو کرد، کره‌جنوبی در حال میزبانی جام‌جهانی اسکی است

در طول این فصل، فدراسیون اسکی ایران میزبانی 12 مسابقه را بر عهده دارد که تا این جای کار 10 مسابقه آن برگزار نشده است. لغو 10 مسابقه اسکی اتفاقی است که در تاریخ اسکی ایران بی‌نظیر و در تاریخ اسکی جهان کم‌نظیر است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.