۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
کد خبر: 347875

قدس آنلاین – رها واعظی: Canonical تبلت جدیدی راه اندازی کرده است که که سیستم عامل مخصوص Ubuntu را اجرا می کند و همچون iPad Air ۲ به عنوان دسکتاپی برای محاسبات مارکتینگ مناسب است.

 تبلت Ubuntu جدید Canonical، همچون یک کامپیوتر

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، Unity engine تبلت BQ Aquaris M10 Ubuntu Edition  قادر به همگام شدن با شرایط و حالات مختلف است. این تبلت می تواند به یک مانیتور، ماوس و کیبورد متصل شود.

این تبلت دارای سوییچی بین رابط ها، با توجه به لوازم جانبی مختلف می باشد و می توان کنترل ورودی ها را تغییر داد. علاوه بر این ها، این تبلت از سیستم عامل ویندوز نیز پشتیبانی می کند و آن را بر روی صفحه نمایش خود به اجرا در می آورد.

به نظر می رسد که این تبلت به عنوان پلت فرمی برای محاسبات، تجربه یی خوب و مناسب است.

این تبلت دارای پردازنده ی 1.5 گیگاهرتزی چهار هسته یی Media-Tek می باشد و از رم 2 گیگابایتی بهره می برد.

این تبلت دارای حافظه ی داخلی 16 گیگابایتی می باشد و از قدرت محاسباتی بالایی بهره می برد.

ظاهرا این تبلت، نمونه ی خوبی برای رقابت با تبلت Chromebook و Windows Continuum می باشد. همچنین دارای اسلات کارت حافظه میکرو SD و دوربین 8 مگاپیکسلی نیز می باشد.

صفحه نمایش این تبلت 10.1 اینچ بوده و ضخامت آن 8.2 میلیمتر است. این تبلت با وجود امکانات مناسبش دارای وزن 470 گرمی بوده و بسیار سنگین تر از iPad Air 2 با وزن 437 گرم می باشد، که این یکی از ویژگی های منفی برای تبلت به حساب می آید.

بنا بر گزارش های اعلام شده، فروش این تبلت از ماه مارس آغاز می شود، اما با نی وجود هنوز قیمت گذاری مشخصی برای آن اعلام نشده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.