شرکت داروسازی ثامن برای هشتمین سال متوالی از سوی اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی به‌عنوان کارآفرین برتر این استان در سال جاری انتخاب شد.

 شرکت داروسازی ثامن به عنوان کارآفرین برتر خراسان رضوی شناخته شد

به گزارش به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، بیست و هفتمین «جشنواره امتنان خراسان رضوی» به منظور معرفی کارگر نمونه، گروه کار نمونه، تلاش‌گر نمونه و واحد نمونه استان در سال 94 با حضور استاندار خراسان رضوی و هم‌چنین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در سالن ورزشی کارگران مشهد برگزار شد و طی آن از تعدادی از کارآفرینان برتر استان تجلیل شد که در این میان، تنها مرکز دارویی کارآفرین استان، شرکت داروسازی ثامن بوده است.
این شرکت علاوه‌ بر نشان کارآفرین برتر، در دو حوزه معرفی کارگر نمونه و نیز گروه کار نمونه حائز تندیس‌های نشان‌گر برتر شد.
بر اساس این گزارش، این شرکت بیش از 30 سال برای رفع نیاز دارویی کشور تلاش و در سایهی توجهات حضرت رضا(ع) به نحو مطلوب فعالیت می‌کند و همواره تلاش کرده تا به‌عنوان بازوی اجرایی قدرتمندی در کنار دولت‌ برای ایجاد اشتغال، محرومیت‌زدایی و توسعه و آبادانی کشورمان گام بردارد.
این هلدینگ عظیم دارویی به نقطه‌های اوج تولید دارو در کشور رسیده و آوازه‌ محصولات بی‌نظیر و کم‌نظیر آن در جریان تحریم‌های دارویی کشور و در سختی‌ها به‌عنوان یاری‌رسان به بیماران از زبان بسیاری از مسئولان وزارت بهداشت و سازمان داروی کشور شنیده شده است.
محصولاتی چون فرآورده‏های تزریقی در احجام مختلف، محلول‏های همودیالیز و دیالیز صفاقی، آنتی‌بیوتیک‌های تزریقی، فرآورده‌های دارویی با تکنولوژی مدرن (بیوتکنولوژی) و... از محصولات این شرکت دارویی شناخته می‌شوند.
از نام‌آورترین توفیقات و موفقیت‌های این شرکت می‌توان به کسب نشان واحد نمونه‌ هفتمین همایش ایمنی و بهداشت حرفه‌ای در زمینه‌ ایمنی و سلامت کار، دریافت گواهینامه‌ ملی اشتهار به کیفیت در سال 1390 و نیز کسب نشان‌ واحد صنعتی نمونه‌ی سال 1394 اشاره کرد.
گفتنی است، شرکت داروسازی ثامن در حال حاضر 60 نوع دارو در گروه‌های دارویی دیالیز، محلول استریل برای شست‌وشو و محلول استریل تزریقی تولید می‌کند که درصد زیادی از آن‌ها انحصاری است و به‌طور میانگین، روزانه افزون بر 160 هزار عدد از انواع اقلام دارویی در مجموعه دارویی ثامن تولید و راهی بازار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.