نقد و بررسی نود با حضور فردوسی‌پور

با همت انجمن علمی دانشجویی ارتباطات دانشگاه تهران، نشست «رسانه‌ای شدن فوتبال» روز شنبه یازدهم اردیبهشت با محوریت نقد و بررسی برنامه‌ی نود، با حضور مجری و تهیه‌کننده این برنامه در دانشکده‌ی علوم اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا،‌در این نشست دکتر مهدی منتظرقائم، استاد ارتباطات دانشگاه تهران، دکتر محمدسعید ذکایی، استاد جامعه‌شناسی دانشگاه علامه‌طباطبایی و دکتر عبدالله بیچرانلو، استاد ارتباطات دانشگاه تهران به همراه عادل فردوسی‌پور - تهیه‌کننده و مجری برنامه‌نود و دانشجوی دکترای مدیریت رسانه‌ی دانشگاه تهران - به بررسی برنامه نود از منظر مطالعات تلویزیونی، مطالعات فرهنگی و مطالعات جوانان و همچنین موضوع رسانه‌ای شدن فوتبال در ایران خواهند پرداخت.

همچنین در این نشست، از عادل فردوسی‌پور به پاس زحماتی که در حوزه تولید برنامه در سیمای جمهوری اسلامی ایران کشیده است، تقدیر خواهد شد.

این نشست از ساعت 15 روز شنبه 11 اردیبهشت، در تالار "ابن خلدون" دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران واقع در بزرگراه جلال آل‌احمد، جنب بیمارستان شریعتی برگزار می‌شود و حضور در این نشست برای عموم علاقمندان آزاد است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.