۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
کد خبر: 373728
تصاویری که شاید نسل جدید لنسر باشد

دیروز تصاویری گرافیکی در صفحات مجازی و وبسایت‌های خودرویی منتشر شد که گفته می‌شود مربوط به نسل بعدی میتسوبیشی افسانه‌ای، یعنیمیتسوبیشی لنسر است. سال گذشته هم گفته‌هایی در رابطه با معرفی نسل جدید میتسوبیشی لنسر زده شد و در نهایت به معرفی نسخه‌ای بیشتر فیس لیفت انجامید، ولی تصاویری که حالا منتشر شده می‌تواند طرحی مناسب برای نسل جدید میتسوبیشی لنسر باشد.
تصاویری که در حال حاضر بر روی سایت بارگزاری شده است، دقیقا حکم تصاویری جاسوسی دارد که هنوز شرکت خودروسازی میتسوبیشی صحبتی در رابطه با آن نکرده است، ولی با توجه به شواهد و طرحی نسبتاً کامل و بی نقض، می تواند نسل دوم میتسوبیشی لنسر به همین شکل باشد. پس اگر این تصاویر را فعلاً نسل جدید میتسوبیشی لنسر فرض کنیم، می توان یک طراحی خوب و امروزی شده را توصیف کرد که از طراحی خسته کننده و تکراری سابق بیرون آمده و اندکی جذابیت و روح خودروهای امروزی در آن دمیده شده است. در این خصوص می توان در قسمت جلویی خودرو جلوپنجره ای بزرگ و یکپارچه را مشاهده کرد که حاشیه های کرومی آن جذابیت خاصی به چهره بخشیده است. دو طرف سپر هم ورودی های بزرگ هوا تعبیه شده که می تواند نشان از پیشرانه ای قدرتمند داشته باشد.
 

علاوه بر طراحی قسمت جلویی خودرو، تصاویری هم از عقب خودرو به دست رسیده که چندان جذاب و دلنشین طراحی نشده است. البته نه اینکه طراحی خوبی نباشد، ولی برای خودرویی اسپرت همچون میتسوبیشی لنسر، یک طراحی اسپرت و جنگنده ندارد.

به هرحال این تصاویر همانطور که گفتیم، حکم تصاویری جاسوسی دارد و نمی توان به آن ها مبنی بر طراحی نسل دوم میتسوبیشی لنسر استناد کرد، پس باید منتظر ماند و دید که عکس العمل مقامات میتسوبیشی چه خواهد بود. هرچند به تازگی رسوایی تقلب در مصرف سوخت هم گریبان میتسوبیشی را گرفته و می‌تواند پروژه‌های در دستور کار این کمپانی را به تعویق بیاندازد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.