استاندار خراسان رضوی در حاشیه‌ی بیست و هفتمین جشنواره امتنان خراسان رضوی گفت: آستان قدس رضوی ظرفیت مناسبی برای اشتغال‌زایی دارد.

آستان قدس رضوی ظرفیت مناسبی برای اشتغال‌زایی دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، علی‌رضا رشیدیان ضمن بیان این مطلب عنوان کرد: آستان قدس رضوی با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی که داشته و دارد و با توجه به فرامین و منشوری که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در اعطای حکم تولیت جدید آستان قدس رضوی درج کرده‌اند، ظرفیت مناسبی را برای فعالیت‌های تولیدی و اشتغال‌زا دارد.

وی افزود: هم‌چنین فعالیت‌های آستان قدس رضوی در فعالیت‌های ساخت و ساز و عمران و آبادانی نیز بسیار مؤثر خواهد بود و به لطف خداوند با رویکردی که تولیت جدید این مجموعه به دنبال تحقق آن هستند، در رابطه با مباحث مبنایی در خصوص کمک به اشتغال‌زایی و هم‌چنین یاری رساندن به گروه‌های آسیب‌پذیر اجتماعی، امیدواریم ما نیز بتوانیم در استان از این رویکرد و ظرفیت فوق‌العاده بهره ببریم.
رشیدیان اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های بسیار مناسبی که در استان در حوزه گردشگری سلامت وجود دارد، مجموعه‌هایی درمانی نیز می‌توانند مفید واقع شوند و شرکت داروسازی ثامن، موفق‌ترین ِ آن‌ها در میان مراکز دارویی استان است و امیدواریم مجموعه آستان قدس رضوی با توسعه بیشتر بتوانند نقش‌های حیاتی‌تری را در حوزه سلامت ایفا کنند و علاوه‌بر استان در تمام کشور نیز مؤثر واقع شوند.
رشیدیان ادامه داد: شرکت داروسازی ثامن پیش از این نیز در فعالیت‌های خود موفقیت‌های شایان توجهی را دریافت کرده و بنده از آن‌ها اطلاع دارم و امیدواریم در سال جاری نیز بتواند بیشتر از پیش فعالیت‌های تولیدی خود را در زمینه‌ی داروهای ویژه و خاصی که در لیست نیاز دارویی کشور قرار دارد، توسعه داده و باعث افتخار استان شود.
گفتنی است، شرکت داروسازی ثامن برای هشتمین سال پیاپی به‌عنوان کارآفرین برتر استان خراسان رضوی شناخته شده است

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.