فروش اسمارت فونی تحت عنوان RoboHon که به عقیده بسیاری از تحلیلگران به عنوان عجیب ترین گوشی هوشمند جهان لقب گرفته است، از امروز در کشور ژاپن آغاز شد. 

فروش RoboHon آغاز شد؛ اولین گوشی هوشمند رباتیک جهان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، فروش اسمارت فونی تحت عنوان RoboHon که به عقیده بسیاری از تحلیلگران به عنوان عجیب ترین گوشی هوشمند جهان لقب گرفته است، از امروز در کشور ژاپن آغاز شد. 

این گوشی توسط کمپانی شارپ و با همکاری شخصی به نام Tomotaka Takahashi که سابقه طراحی اولین ربات فضانورد جهان به نام Kirobo را در کارنامه دارد، طراحی شده و می تواند با طراحی منحصر به فرد و ظاهر انسان نمای خود، توجه بسیاری از علاقه مندان به محصولات هوشمند را به خود جلب کند.

کمپانی شارپ قیمت 1800 دلار را برای این ربات در نظر گرفته و خریداران می توانند با مراجعه به یکی از کمپانی های شارپ واقع در اوساکا تا هفتم ژوئن، این ربات را تست کرده و برای مدتی کوتاه با آن کار کنند.

در حال حاضر، شارپ تولید 5 هزار دستگاه از این ربات در ماه را آغاز کرده و در تلاش است تا با عقد قرارداد همکاری با کمپانی فاکس کان که مونتاژ آیفون ها و آیپدهای اپل را بر عهده دارد، خود را به عنوان یکی از پیشگامان این عرصه معرفی کند.

برای آن هایی که آشنایی چندانی با این ربات ندارند باید بگوییم که قد RoboHon به 19.5 سانتیمتر و وزن آن نیز به 390 گرم می رسد و به گونه ای طراحی شده است که می تواند راه برود، حرکات نمایش انجام دهد و به لطف پروژکتوری بر روی سر خود، می تواند تصاویر، ویدیوها و نقشه ها را بر روی پرده و یا هر سطح دیگری بتاباند.

این ربات قادر است به کمک دوربین جلویی خود، چهره افراد را تشخیص دهد و نام آن ها را صدا بزند. شارپ آینده روشنی را پیش روی این ربات می بینید و امیدوار است که بتواند با برداشتن موانع، فروش آن را علاوه بر ژاپن، در سایر کشورهای جهان آغاز کند.

 

ROBOHON

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.