در سفر استاندار البرز به روسیه همراه هیات ۳۰ نفره از صاحبان صنایع و سرمایه این استان، چندین قرارداد توسعه همکاری و آغاز روابط در عرصه های جدید با اتاق های بازرگانی استان ایوانوا در غرب مسکو و همچنین پایتخت روسیه امضا می شود.

استان البرز در روسیه قراردادهای همکاری امضا می کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، براساس برنامه اعلام شده کاری این هیات، سید حمید طهایی و هیات همراه متشکل از رییسان و نمایندگان شرکت های اقتصادی، صنعتی، تجاری انرژی و فنی مهندسی در سفر خود به روسیه که از دوشنبه آغاز می شود، تفاهمنامه ها و اسنادی را با اتاق بازرگانی استان ایوانوا نهایی خواهند کرد که شامل بخش های مختلف تولیدی، مشارکت و اجرای برنامه های مطالعات در زمینه های حوزه های نو همکاری خواهد بود.
هیات استانی البرز همچنین در سفر چهار روزه خودبه روسیه قراردادها و سندهای همکاری دیگری را با اتاق بازرگانی مسکو امضا خواهد کرد.
بازدید از چند واحد تولیدی و رایزنی برای شناخت فرصت های بیشتر همکاری در استان اوانووا و شهر مسکو با مقام ها و همتایان روسی نیز از دیگر برنامه های هیات استان البرز اعلام شده است. 
حضور در نمایشگاه بین المللی حلال مسکو که از روز پنجشنبه آغاز می شود و رایزنی با نمایندگان شرکت های مختلف حاضر در نمایشگاه با هدف صادرات محصولات و تبادل تجربیات نیز دراین سفر انجام خواهد شد.
ایران و روسیه افزون بر برنامه ریزی کلان برای افزایش ارزش روابط تجاری بین دو کشور، برنامه های همکاری های بیشتر اقتصادی بین استانی را نیز در نقشه راه توسعه مناسبات گنجانده اند تا براساس آن حجم روابط تجاری از سالانه دو میلیار دلار کنونی در آینده ای نزدیک به 10 میلیارد دلار افزایش یابد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.