سوشا مکانی که به تازگی با کمک یک مدیربرنامه زن به لیگ نروژ رفته است، درباره ارتباط این مدیربرنامه با پروفسور سمیعی توضیحاتی داد.

ارتباط مدیربرنامه سوشا مکانی با  پروفسور سمیعی چیست؟

به گزارش قدس آنلاین، سوشا مکانی به سئوالاتی درباره دلایل حضورش در لیگ نروژ و نحوه حضورش در این تیم پاسخ داد:

بعد از یک فصل پر سر و صدا چه شد که به لیگ نروژ رفتی؟

باید بگویم من 12 سال در لیگ ایران بازی کردم و در این مدت به همه چیزهایی که می‌خواستم رسیدم. سقف آرزوهای یک فوتبالیست در ایران بازی کردن در پرسپولیس یا استقلال است که من دو سال پیراهن پرسپولیس را به تن کردم. در این دو سالی که در پرسپولیس بودم پیشنهاد اروپایی داشتم و حتی خانم سمیعی به صورت مستقیم با حمیدرضا سیاسی صحبت‌هایی کرده بود تا من به اروپا بروم اما سیاسی به خانم سمیعی  گفته بود که ما به او نیاز داریم و رضایت‌نامه‌اش را نمی‌ دهیم. البته خودم هم در آن مدت دوست داشتم به پرسپولیس کمک کنم و افتخار می‌کنم که دو سال پیراهن بزرگانی را به تن کردم که قطعا برای هر فوتبالیستی آرزوست که این پیراهن را بپوشد. از همه بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس تشکر می‌کنم که این اجازه را به من دادند تا دو سال در این تیم بازی کنم.

با این همه شاید کمتر کسی فکر می‌کرد یک دروازه‌بان ایرانی بتواند به لیگ نروژ برود.

برای همین مسئله باید از خانم سمیعی تشکر کنم. خانواده من و خانواده سمیرا سمیعی ارتباط خانوادگی گرمی دارند و پدر خانم سمیعی که حسین سمیعی جراح چشم است پزشک خانوادگی ما بود البته باید بگویم پرفسور مجید سمیعی متخصص مغز و اعصاب عموی خانم سمیعی است. او از مدیران ورزشی (اسپورت‌منیجر) معروف فوتبال اروپاست و با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت می‌توان متوجه شد که ژابی آلونسو، لوتار ماتئوس، مرته‌ ساکر، جیووانی الور، برتی فوگتس، بوآتنگ، زیدان و ... همگی افرادی هستند که با خانم سمیعی همکاری می‌کنند و انتقال بازیکن یکی از کارهای خانم سمیعی است چراکه او درس مدیریت ورزشی در دانشگاه خوانده و به 6 زبان زنده دنیا صحبت می‌کند و تنها زن مدیر ورزشی در فوتبال اروپاست. من احترام زیادی برای خانواده سمیعی قائل هستم و برای همه ایرانی‌ها باید افتخار باشد که یک خانم ایرانی نامش در کنار بزرگان فوتبال دنیا وجود دارد. البته باید بگویم همیشه خانم سمیعی مثل یک خواهر بزرگ‌تر در کنار من بوده است. همچنین باید از هواداران فوتبال در ایران تشکر کنم که همواره من را به چشم یک سرباز ملی دیدند و خواهند دید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.