رئیس جمهور سوریه تاکید کرد: روسیه و ایران با حمایت از ملت سوریه از ثبات دفاع می‌کنند زیرا هرج و مرج در سوریه باعث آغاز دومینویی در منطقه ما خواهد شد و بر همه کشورهای همسایه از جمله ایران، روسیه و نیز اروپا تاثیر خواهد گذاشت.

بشار اسد: هرج و مرج در سوریه بر ایران، روسیه و اروپا تاثیر می‌گذارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، بشار اسد در مصاحبه با شبکه تلویزیونی اس بی اس، استرالیا گفت: نمی‌توان به راه‌حل واقعی برای بحران در سوریه بدون مبارزه با تروریسم دست پیدا کرد.
اسد گفت: کشورهای حامی تروریست‌ها مانند ترکیه، عربستان سعودی و قطر حاضر به متوقف کردن حمایت همه جانبه از این تروریست‌ها نیستند.
رئیس‌جمهوری سوریه خاطرنشان کرد: سوریه از هر نوع تلاشی برای مبارزه با تروریسم استقبال می‌کند، اما این تلاش‌ها باید واقعی و نه صوری و نمایشی باشد. این تلاش‌ها هم‌چنین باید در چارچوب هماهنگی با دولت قانونی سوریه صورت گیرد.
اسد اظهار کرد: دولت‌های آمریکا از دهه پنجاه قرن گذشته تاکنون به مشکل آفرینی‌های متعددی در جهان ادامه داده‌اند و هیچ مشکلی را حل نکرده‌اند. ما مخالف همکاری با آمریکا نیستیم، اما این همکاری به معنای سخن گفتن درباره منافع مشترک و تلاش برای تحقق آنهاست، نه این‌که به دنبال تامین منافع آنها بدون در نظر گرفتن منافع خود باشیم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.