وزیر کشور، با بیان اینکه طرح توسعه استان طی یک ماه آینده باید آماده شود، گفت: باید با سرمایه‌گذاران درسطح ملی ارتباط داشته باشیم.

طرح توسعه خراسان‌جنوبی طی یک ماه آینده باید آماده شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی، در مراسم تودیع و معارفه استانداران جدید و پیشین خراسان‌جنوبی و شورای اداری استان، اظهارکرد: مردم خراسان‌جنوبی به تدین، اخلاق، قناعت، همراهی با انقلاب و رهبر معروف هستند.

وی با بیان اینکه ما وارث کشور مصیبت زده شده‌ایم، افزود: عدالت، توازن، تعادل و رشد و پیشرفت را باید برای مردم به ارمغان آوریم.

وزیر کشور با اشاره به اینکه باید تمام آرزوهای به حق مردم را محقق کنیم، همانگونه که درعرصه جنگ و انقلاب پیروز شدیم، تصریح کرد: یکی از مولفه‌های وحدت و تعامل، حضور پرشور و پرشکوه مردم همیشه درصحنه است.

رحمانی با بیان اینکه در شرایط کنونی اولویت اصلی مردم توجه به مسایل اقتصادی است، تاکید کرد: مقام معظم رهبری چندین سال است که بحث اقتصاد را تکلیف کرده‌اند، که نشان دهنده مهم بودن این مساله است

وی با اشاره به اینکه همه باید احساس مسولیت کنیم و از هر طریقی امر پیشرفت و توسعه را پیش ببریم،  گفت: تکیه تنها به دولت درست نیست ما منابع و امکانات زیادی درکشوری داریم که باید استان‌ها از اندوخته‌ها استفاده کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه باید نظام برنامه‌ریزی‌مان راعوض کنیم تا عقب افتادگی‌ها برطرف شود، تاکید کرد: پرویری بعنوان فردی که مدیریت جهادی می‌کند باید مردم را راضی نگه دارد و خط تعادلی را درسیاست برقرار کند

رحمانی ازخدمات خدمتگزار تشکر کرد و او را فرد مردمی و مثبت دانست، افزود: استاندار باید از نظر نمایندگان درسیاست‌های کلان استفاده کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.