۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
کد خبر: 417372

محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس دهم در واکنش به انتقادات مطرح شده از سوی صادق خرازی درباره عملکرد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان، گفت: تا به امروز حزب ندا به عنوان تشکل منتسب به آقای خرازی همکاری خوبی با شوررای عالی سیاستگذاری داشته است.

عارف به انتقاد تند صادق خرازی  واکنش نشان داد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرآنلاین ، عارف تصریح کرد: الان هم جمع بندی همه اصلاح طلبان این است که یک شورا، مدیریت سیاست ها و راهبردها را پیگیری کند. درباره ساختار و نوع عملکرد این شورا هم در حال بحث کردن هستیم.

نماینده تهران با تاکید براینکه باید از تجربه خوب عملکرد این شورا در انتخابات مجلس دهم برای انتخابات سال 96 نیز بهره گرفت، گفت: باید مسیری که از سال 92 شروع شد و در سال 94 دنبال شد برای سال 96 نیز مد توجه قرار گیرد.

رییس فراکسیون امید مجلس درباره اینکه شانس روحانی برای قرار گرفتن به عنوان کاندیدای نهایی اصلاح طلبان چقدر است نیز گفت: هنوز وارد بررسی مصداق ها نشده ایم. وقتی شورا تشکیل شد مصادیق مورد بررسی قرار میگیرند.

گفتنی است صادق خرازی امروز در گفتگویی با روزنامه اعتماد انتقاداتی را متوجه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان کرد و گفت: «روح این قبیل جلسات با روح دموکراتیک و نهادینه‌سازی سیاست در تناقض و تنافر محض است البته معنایش این نیست که ما با ماهیت شخص آقای خاتمی مشکلی داشته باشیم. بلکه ما با ماهیت آن جلسه به این سبک‌ و سیاق مشکل داریم. جلسه ما در خدمت ایشان بوده و دوستان ما همراه با نامه‌ای به حضور ایشان رسیدند و با ایشان صحبت کردند. نوشته‌ایم که ایشان نامه را زودتر مطالعه بفرمایند و اینکه بتوانیم با کمک فکری مشکلات را حل کنیم. یکی شورای سیاستگذاری است. دیگری شورای هماهنگی اصلاحات است. هر تصمیمی را که آقای خاتمی بگیرند و به ما ابلاغ کنند، ما توجه می‌کنیم. اما اینکه یک شورا یا حزبی ١٤ عضو و ١٤ رای داشته باشد و این حزب در کل کشور، دویست نفر هم عضو نداشته باشند اشتباه است. یا یک حزبی هم هفت هزار نفر عضو دارد و یک نماینده دارد، این انصاف و عدالت نیست. ما نیازمند به ساز و کار دموکراتیک هستیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.