نائب رییس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت آستان قدس رضوی متنوع‌ترین برنامه در خراسان رضوی است. <BR>

برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت آستان قدس رضوی در خراسان رضوی متنوع‌ترین است

به گزارش قدس انلاین جواد آرین‌منش در مراسم افتتاحیه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت فرزندان کارکنان آستان قدس رضوی با بیان این مطلب افزود: توجه به خانواده‌های کارکنان و فرزندان آستان قدس رضوی غنی‌ترین، پربارترین و متنوع‌ترین اقدامی است که در خراسان رضوی برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در نظر گرفته شده است.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمت‌رسانی سالانه به بیش از 20 میلیون زائر حرم مطهر توسط آستان قدس رضوی تصریح کرد: این آستان مقدس نه تنها در این مسیر موفق بوده، بلکه با توسعه امکانات فرهنگی، علمی و آموزشی خود باعث ارتقاء شاخص‌های فرهنگی خراسان رضوی شده و این استان را در جایگاه رفیعی قرار داده است.
آرین‌منش ادامه داد: ایجاد 16 موسسه فرهنگی، دو دانشگاه بزرگ و موسساتی همچون مرکز آموزش ضمن خدمت کارکنان آستان قدس رضوی، گوشه‌ای کوچک از فعالیت‌های فرهنگی آستان قدس رضوی است.
دبیر سابق ستاد اوقات فراغت خراسان رضوی با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان اظهار داشت: پرکردن اوقات فراغت به تنهایی هدف نیست بلکه بایستی غنی‌سازی این اوقات مد نظر باشد که ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت آستان قدس رضوی این مسئله را در برنامه‌های خود مورد توجه قرار داده است.
در ادامه این مراسم سید هاشم اصلحی دبیر ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت مرکز آموزش ضمن خدمت آستان قدس رضوی در گزارشی گفت: در برنامه‌های تابستان امسال 672 نفر در سه مقطع دبستان، راهنمایی و دبیرستان با عنوان‌های«جوانه‌ها»، «شکوفه‌ها» و «گل‌ها» ثبت نام کرده‌اند.
وی ادامه داد: در این دوره برنامه‌های علمی، آموزشی، ورزشی و مهارتی در قالب هزار و 896 نفر کلاس به افراد ثبت نام شده ارائه می‌شود.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.