قدس انلاین:معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آستان قدس رضوی گفت: سازمان مرکزی آستان قدس رضوی به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود، از میان داوطلبان واجد شرایط به صورت پیمانی استخدام می‌کند. <BR>

آستان قدس رضوی استخدام می کند

به گزارش قدس آنلاین،دکتر موسی شربتدار با بیان این خبر اظهارداشت: در این دوره استخدامی 71 نفر مرد و زن را در رده‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پس از آزمون، مصاحبه و طی مراحل گزینش به استخدام پیمانی این آستان مقدس درمی‌آیند.
وی در خصوص رشته‌های شغلی این استخدامی خاطرنشان کرد: این افراد پس از استخدام به عنوان کارشناس «طرح و برنامه- نظارت و ارزیابی»، «پژوهش و نظرسنجی»، «آمار و اطلاعات»، «مشاوره»، «فرهنگی سایت»، «سایت»، «عمران»، «معماری»، «امنیت اطلاعات»، «سخت‌افزار» و «نرم‌افزار» به کار گرفته می‌شوند.
وی«کارشناس فرهنگی زائرین غیر ایرانی- کارشناس راهنمای زائر (عرب، اردو و انگلیسی زبان)»، «اطلاع‌رسانی و ارتباطات»، «تبلیغات»، «تولیدات فرهنگی»، «پاسخگویی- نشست‌ها و گروه‌های زیارتی»، «اداری»، «علوم قرآنی»، « سردبیر مجله»، «چاپ»، «طراحی» و «بهداشت» را دیگر رشته‌های شغلی عنوان کرد.

شرایط عمومی استخدام آستان قدس رضوی
شربتدار با اشاره به شرایط عمومی استخدام آستان قدس رضوی گفت: «تدیّن به دین مبین اسلام»، «تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران»، «ایمان و اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه»، «داشتن کارت پایان خدمت وظیفة عمومی یا معافیت دائم برای آقایان»، «آشنایی کامل با مهارت‌های ICDL»، «نداشتن اشتغال به کار و تعهد خدمت به مؤسسات دولتی و غیردولتی» و «نداشتن سوء پیشینة کیفری و عدم اشتهار به فساد اخلاقی و نداشتن اعتیاد به مواد مخدر و سلامت و توانایی جسمی و روانی» را از جمله این شرایط ذکر کرد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آستان قدس رضوی تصریح کرد: حداکثر سن برای دارندگان مدرک کارشناسی 28 سال و دارندگان مدرک کارشناسی ارشد 32 سال می‌باشد.

16 اسفند؛ اتمام زمان ثبت‌نام استخدام آستان قدس رضوی
شربتدار با اشاره به اینکه ثبت‌نام استخدام آستان قدس رضوی از هفتم اسفندماه آغاز می‌شود، اظهارداشت: علاقه‌مندان بایستی تا 16 اسفندماه جاری نسبت به ثبت‌نام و واریز فیش بانکی مربوطه اقدام کنند.
وی اذعان داشت: متقاضیان برای اطلاع از نحوه ارسال، تکمیل فرم ثبت‌نام و اطلاع از دروس تخصصی و عمومی رشته‌های شغلی مندرج در آگهی باید به پایگاه آزمون‌های استخدامی آستان قدس رضوی به آدرس azmoon.aqr.ir مراجعه کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، ،وی ابرازداشت: آزمون استخدامی روز جمعه 25 اسفند ماه 91 برگزار می‌شود و محل و ساعت اجرای آزمون استخدامی هنگام صدور کارت آزمون استخدامی در پایگاه اینترنتی آزمون‌های استخدامی آستان قدس رضوی به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هیچ کس IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
    0 2
    ای بابا یا پول میخواد یا پارتی
  • محراب IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    1 0
    من یک کوردم کار من و پدرانم فقط دفاع از غرب کشور(نگهبانی از مرز کشور)بوده آمادم برای جنگای چریکی و عملیاتی.الکی شعار نمیدم میتونم موثرترین فرد باشم تو هرنوع جنگی.مرد بودنو بهتون ثابت میکنم.نه پولی میخام نه حقوقی.من فقط مرد جنگم همونطور پدرم در مرصاد بود.یاعلی
  • پورفرزانه IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    1 0
    باسلام وعرض ادب واحترام اینجانب دوسال پیاپی دررشته های نیمه متمرکز کنکور یعنی در سالهای 74و75پشت سرهم درکنکور سراسری درشته ی اطلاعات کاربردی دردانشگاه فارابی تهران لویزان قبول شده ام که جهت معاینه ومصاحبه رفتیم وتست دادیم ولی نتیجه ای به ما نگفتند حال هر کار شده ما خبر نداریم حال اینکه تنها آرزوی حقیر خدمت درکسوت سربازان گمنام به نظام ووطن ورهبر وولایت بود که هر کسی که مسبب آن بود این فرصت را از من گرفت وواقعا از ایشان ناراضی ام حال بااجازه از محضر حضرت رضا علیه السلام چون الان شانزده سال است که درخدمت حضرت رضا علیه السلام در آستان قدس رضوی مشغول فعالیت هستم حال چون علاقه دارم اگر مقدور باشد به هر ترتیبی که میفرمایند جناب دکتر علوی اینجانب به صورت مامور به وزارت اطلاعات آمده تا به هدفم که هماناشهادت درراه قرآن هست برسم استدعا دارم درصورت لزوم به خاطر امامرضاعلیه السلام این کاررا برام بکنی
  • آرش سعیدی IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    0 0
    باسلام خدمت همه خادمین اسلام خسته نباشید خدا قوت ،اگه جایی تو سپاه قدس برای من هست که بتونم هرکاری حتی واکس زدن پوتین رزمندها از طریق ایمیلم بهم اطلاع بدین. مرگ بر آمریکا ... مرگ بر اسرائیل ... مرگ بر آل سعود
  • حاجی شامحمدی IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    0 0
    باسلام ماهم برای خدمتگذاری حاضریم
  • یعقوب IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    1 0
    سلام علیکم من علاقه زیادی برای استخدام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارم در ضمن من 28 سالمه و لیسانس معماری اما تا کنون هر جا رفتم نتیجه ای نگرفتم لطفا راهنماییم کنید . با تشکر
  • سلام IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    سلام باید رابطه داشته باشی تازه اگه تو مراجله پزشکی رد بشی باید رابطه داشته باشی یا بری یه کار دیگه
  • امید ماندنی IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
    0 0
    سلام اگه کسی واقعا این نظرات رامیخونه قدراین جوانان اماده به خدمت را بدونید ما اماده ایم...