۱۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۰
کد خبر: 107385

یک مرد اهل «نیویورک» در بازداشت پلیس آمریکا با سلاح شوک الکتریکی مورد حمله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

مرگ زندانی باشکنجه پلیس آمریکا +عکس

به گزارش قدس آنلاین فارس به نقل از راشاتودی نوشت: خانواده یک مرد اهل «نیویورک» که با سلاح شوک الکتریکی در بازداشت پلیس آمریکا جان خود را از دست داده بود، درخواست پیگیری این ماجرا را مطرح کردند و تأکید کردند که این فرد توسط پلیس کشته شده است.

«متکاف»، مرد نیویورکی 35 ساله، در ماه نوامبر سال گذشته میلادی، بر اثر یک حمله قلبی در هنگامی که در بازداشت پلیس بود، جان خود را از دست داد.

 بر اساس این گزارش، متکاف در زمان مرگ در بازداشت پلیس بود زیرا چند روز قبل از وقوع این رخداد، توسط افسر پلیس دستگیر شده بود.

مأموران پلیس آمریکا پس از دریافت یک تماس در زمینه گزارش سرقت، در محل حاضر شدند و در حین بازجویی، با استفاده از یک سلاح شوک الکتریکی به متکاف ضربه وارد کردند و پس از آنکه به این مرد اهل نیویورک حمله قلبی دست داد، او را به بیمارستان منتقل کردند.

این گزارش می‌افزاید که این فرد با وجود آنکه دچار حمله قلبی شده بود، مجدداً‌ به بازداشتگاه منتقل شد و پلیس می‌گوید که او رفتارهای غیرمتعادلی از خود نشان داد.

افسر پلیس آمریکا در خصوص این زندانی اینطور می‌گوید: او به سمت افسران پلیس خون از دهانش پرتاب می‌کرد. برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد که او با یک چنگال به خودش آسیب وارد کرده بود و سرش را به میله‌های جلوی سلول خود می‌کوبید تا خونی شده و بتواند به سمت افسران پلیس خون تف کند.

با اینحال خانواده این زندانی ادعاهای پلیس آمریکا را رد کرده‌اند و تأکید دارند که پلیس به آنها دروغ می‌گوید و متکاف را کشته‌اند.

یکی از اعضای خانواده او اینطور می‌گوید: ایده شخصی من این است است که او به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. هیچ توضیح دیگری وجود ندارد. هیچ توجیه منطقی برای این امر وجود ندارد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.