مسیحا سام نژاد: اینتر قربانی بیشترین مصدومیتها درطول رقابتهای این فصل فوتبال ایتالیا شده که برای یک تیم در تاریخ فوتبال این کشور بی سابقه است.<BR>

 استراماچونی درایستگاه آخر

نراتزوری در دور برگشت لیگ هم بدترین نتایج ممکن را کسب کرده و در 13 مسابقه تنها 15 امتیاز جمع کرده است که این آمار در حد واندازه تیمهای درحال سقوط به دسته‌های پایین تر است.
امشب اینتر در بازی برگشت جام حذفی ایتالیا برابر رم می‌ایستد. بازی رفت با نتیجه 2-1 به نفع جلوروسی خاتمه یافت و حالا جام حذفی به عنوان تنها جام باقی مانده برای اینتر و استراماچونی دراین فصل، سرنوشت آنها را مشخص می‌کند.
استراما برای این بازی تنها 11 بازیکن علاوه بر دروازه بانهای تیمش را دراختیار دارد. تیم او درشرایطی اضطراری قرار گرفته که دست و پای او را در انتخاب ترکیب تیم هم بسته است.
مصدومیت‌های این فصل اینتر تقریباً 40 مورد بوده اند که جای هیچ گونه بحثی باقی نمی‌گذارند و مشخص می‌شود که این آسیب دیدگی ها از روی تصادف و اتفاق حاصل نشده اند. علاوه براین موارد، مشکلات همیشگی دیگر هم مزید برعلت شده اند که موراتی رئیس باشگاه در گفت وگوی آخرش به آنها اشاره کرده و گفته، وقت تجدید نظر در مورد خیلی چیزها رسیده است. اینتر تیمی است که شرایط جسمانی بازیکنانش به فاجعه شباهت دارد.
طی سه سال اخیر این یکی از مشکلات غیرقابل حل این تیم بوده که هیچ مربی نتوانسته آنها را حل کند. مصدومیت میلیتو یکی از این موارد است. مشکل دیگر به نبود رابطه مناسب میان کادرفنی به رهبری استراماچونی و کادر پزشکی و مربیان بدنساز است. حضور استراماچونی دراینتر هم تقریباً به روزهای پایانی نزدیک شده است. اگرچه موراتی همواره از او حمایت کرده و گفته که مصدومیتهای مکرر بازیکنان هرگز به استراما اجازه کارکردن دریک فضای آرام را نداده است. اما آنچه استراماچونی را دراینتر متهم می‌کند، ناتوانی او در کنترل رختکن اینتر بوده است. او دراین تیم اختیار تام نداشته و چنین ضعفی در تمامی رفتارهایش مشخص هستند. دعوای معروف استراماچونی و کاسانو دراین فصل که ظاهراً به گفته برخی، مربی اینتر حتی دستش را هم روی مهاجم این تیم بلند کرده بود، به گوش همه رسید. از اقتدار نداشتن استراماچونی در تحمیل نظراتش به اعضای تیم و به خصوص بازیکنان قدیمی اینتر زیاد حرف زده شده و اینتر حتی روز دوازدهم ژانویه و بعد از 10 روز تعطیلی زمستانی تمریناتش را درنیم فصل دوم شروع کرد و این در حالی بود که تیمهای دیگر همچون یوونتوس روز 28 دسامبر هم تمرین کرده بودند.
جو در آپیانوجنتیله به شدت سنگین شده و روابط اعضای این تیم به مرور زمان و باگذشت ماهها تیره تر از قبل شده است. در زمین بازی هم اتفاقهای عجیب و غریبی افتاده اند. تصمیمات داوری به حدی علیه این تیم بوده که دیگر همه درمورد آنها حرف می‌زنند.
اینتر از ماه نوامبر تاکنون هیچ کمکی از سوی داوران دریافت نکرده و حتی یک ضربه پنالتی به نفع این تیم گرفته نشده و به شدت به خاطر تصمیمات داور ضرر کرده است.
مشکل آخر به بازار نقل وانتقالات زمستانی مربوط می‌شود، به غیر از کواچیچ که بازیکن جوان و مناسبی است، بقیه خریدها فقط باعث دلخوری شده اند. روکی بعد از سه ماه به تدریج به فرم مناسب نزدیک می‌شود و اسکلوتو بازیکنی غیرمفید بوده و خیلی زود از جمع بازیکنان ثابت خارج شده و هیچ نقش مهمی در این تیم ایفا نکرده است.
بازی برگشت امشب جام حذفی مقابل رم آخرین فرصت استراماچونی برای رهایی از همه این گرفتاری‌ها و نگهداشتن امیدهای هواداران این تیم نسبت به کسب حداقل یک جام دراین فصل خواهد بود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.