حمید رضا عرب - درحالی که هنوز قهرمانی استقلال در لیگ برتر مسجل نشده، امیر قلعه نویی با ابراز ناراحتی از برخی جریانها که علیه اش شکل گرفته، از احتمال جدایی اش پرده برداشت.<BR>

امیر قلعه نویی در آستانه جدایی از استقلال!

البته قلعه نویی به طور روشن و شفاف از جدایی قطعی خود حرفی نزده، اما به نظر می‌رسد او دارد با این نوع ادبیات، هواداران استقلال را آماده پذیرش جدایی اش از استقلال می‌کند. اما ماجرا چیست، چرا امیر قلعه نویی از جدایی احتمالی حرف می‌زند و برخی را به سنگ اندازی علیه خود متهم می‌کند؟ امیر قلعه نویی به کدام نقطه اشاره دارد؟ آن جا که تصمیم گیری‌های کلان باشگاه استقلال اتخاذ می‌شود؟ اعضای هیأت مدیره؟ برخی آدرس را همین جا می‌دانند و معتقدند، امیر قلعه نویی به شدت از سیاستگذاری‌های اعضای هیأت مدیره ناراحت است و از ابتدای فصل تا کنون بابت برآورده نشدن خواسته‌هایش درد عمیقی بر دل دارد.
مشکلات اقتصادی باشگاه استقلال ظاهراً مهمترین دلیلی است که امیر را بر آن داشته تا از جدایی احتمالی حرف بزند. امیر بر این باور است که برخی می‌کوشند به هر شکل که شده مانع از پیشرفت او در فوتبال ایران بشوند. حتی امیر قلعه نویی به ماجرای آندارانیک تیموریان نیز اشاره داشته و گفته: «من هرچه گفتم آندو را حفظ کنند، اما نشد که نشد. آندو را می‌خواستم و مطمئنا اگر او در استقلال می‌ماند، ما شرایط بهتری داشتیم و با خیال آسوده‌تری در لیگ دوازدهم مقابل حریفان قرار می‌گرفتیم.»
قلعه نویی حتی از کسب جام حذفی نیز در صورت داشتن برخی از این مهره‌ها پرده برداشته است، اما صحبتهای او هنوز به طور رسمی رسانه ای نشده است، اما دلایل دیگری هم امیر قلعه نویی را برای جدایی از استقلال ترغیب کرده است. امیر بابت اتفاقاتی که در جلسه ای که با اصحاب رسانه در انجمن ورزشی نویسان افتاد، ناراحت است و معتقد است که برخی جریانهای رسانه ای می‌کوشند او را از رسیدن به اهدافش ناکام بگذارند.
قلعه نویی حتی در محفلی خصوصی به خاطر ضبط شدن صدایش در جلسه خصوصی که در انجمن ورزشی نویسان داشت، ابراز ناراحتی کرده و به دوستان نزدیکش گفته که دلیلی نداشت حرفهای خصوصی که در آن جلسه با برخی اعضای انجمن ورزشی نویسان زده، ضبط و میان بعضی‌ها دست به دست بشود.
در واقع موضوع دوم که امیر قلعه نویی را برای رفتن از استقلال ترغیب کرده همین جریان‌های رسانه است. او تصور می‌کند که اگر به یک تیم شهرستانی برود محیط برای کار کردنش مهیاتر از استقلال خواهد بود و دیگر شاهد این مشکلات و این حاشیه‌ها نخواهد بود. البته همان طور که گفتیم تمام این صحبتها به طور خصوصی از زبان امیر قلعه نویی با دوستانش بیرون آمده و او هنوز درباره اینکه چرا می‌خواهد استقلال را ترک کند اظهار نظر قطعی نداشته است.
حال باید دید که ژنرال چه زمان این حرفها را به طور رسمی به زبان خواهد آورد و پرده از راز جدایی‌اش خواهد برداشت. ممکن است دلایل دیگری هم در اینکه امیر قلعه نویی تلویحاً جدایی‌اش از استقلال را اعلان کرده، نقش داشته باشد، اما اطلاعات دریافتی تا کنون همین موارد است که به آن اشاره شد. البته علی فتح‌ا...‌زاده یکی از حامیان سرسخت امیر قلعه نویی به حساب می‌آید و خیلی بعید است که در صورت ماندن در استقلال با جدایی او موافقت کند.


قلعه‌نویی: امیدوارم فصل آینده یک مربی بزرگ استقلال را به اهدافش برساند
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم در فصل آینده یک مربی بزرگ این تیم را به اهدافی که دارد برساند.
امیر قلعه‌نویی پس از شکست الریان قطر در گفت‌وگویی جداگانه با یک خبرنگار قطری و دوربین تلویزیونی گفت‌: خدا را شکر می‌کنم که در یک بازی خوب و منسجم با کمک هواداران که از روی سکو قوت قلبی برای ما بودند، یک روز خوب را پشت سر گذاشتیم و در گروه مرگ به عنوان تیم برگزیده صعود کردیم، این هرگز کار کوچکی نبود.
قلعه‌نویی در پاسخ سؤالی که سرانجام می‌خواهید در استقلال بمانید یا خیر، گفت: نباید خودمان را گول بزنیم، آقایان و دوستانی هستند که علاقه‌ای به نتیجه گرفتن من ندارند و به همین دلیل با روح و روان و فرهنگ استقلال بازی می‌کنند، من که حداقل 15 جام را برای استقلال گرفته‌ام و یکی از بزرگترین قراردادهای تاریخ فوتبالی‌ام را به خاطر این مردم رد کردم، بارها هم صدمه دیده‌ام، اما مثل اینکه دوستان دست بردار نیستند. من امیدوارم در فصل آینده مربی بزرگی استقلال را به اهدافش برساند.
وی افزود: من همیشه شاکر آن بالاسری هستم، چون ناظر همه اتفاقات است و امیدوارم تا آنجایی که در توان دارم، بتوانم امسال استقلال را در دو جام با کمک همه بچه‌ها و هواداران سربلند کنم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
    13 6
    اينم ازبازارگرمي اميرخان هست.
  • سينا IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
    9 9
    آنچه که اميرخان را ناراحت دارد رسانه اي شدن پشت پرده هاي تيم پشت صحنه نتايج مسابقات است.
  • ناصر ضابطي IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
    13 8
    استقلال باشگاه برزگ وباسابقه وپرطرفداري ايست ارزوي هر مربي ايست كه درچنين باشگاهي مربي گري كند
  • سعيدي IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۶
    4 2
    هميشه در يک خانواده اتفاقاتي رخ مي دهد اما نبايد آن را به چالش کشيد . در زماني که تيم استقلال در حال گرفتن نتيجه است و خانواده استقلال در کنار يکديگر ( چه از کادر فني و چه بازيکنان ) يکدل و هم قسم شده راه هاي پيروزي را پشت سر بگذارند و براي قهرماني در ليگ برتر و آسيا قدم بر دارند و بايد حمايت شوند نه اينکه باعث فروپاشي تيم محبوبمان شويم دامن زدن به اين مسائل نشان دادن خائنيني در خانواده استقلال است و استقلال نما ها هستند. استقلال واقعي ( کادر اداري - کادر فني - بازيکنان و هواداران ) اسقلال هستند. از صميم قلب آرزوي موفقيت براي استقلالي ها عاشق استقلال را دارم