۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۶
کد خبر: 117764

مربی تیم فولاد فولادخوزستان درباره تماس‌های مشکوک بعضی از تیم‌ها با بازیکنان این تیم پیش از دیدار با استقلال تهران، گفت: اگر این تماس‌ها ادامه پیدا کند، باشگاه واکنش نشان خواهد داد و اسامی این افراد را اعلام می‌کند.<BR>

تهدید فولاد به افشای هویت تماس گیرندگان


نعیم سعیداوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران منطقه‌خوزستان اظهارکرد: متاسفانه تماس‌هایی با بازیکنان‌ ما برقرار شده است که اصلا خوب نیست و به فوتبال ما کمکی نخواهد کرد و تمرکز بازیکنان ما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی ادامه‌داد: این کارها هیچ خدماتی به فوتبال کشورمان ارایه نخواهد داد؛ زمان نقل و انتقال لیگ‌برتر مشخص است و تیم‌ها باید در آن زمان با بازیکنان و مربیان تیم‌ها وارد مذاکره شوند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه‌کرد: مطمئن باشید بازیکنان ما با روحیه و انگیزه و با تمام وجودشان مقابل استقلال ظاهر خواهند شد و کوچکترین ارتباطی که با ‌آن‌ها برقرار شود را خیلی سریع به اطلاع ما خواهند رساند. فقط توصیه می‌کنم کسی این کار را انجام ندهد و قبل از پایان لیگ با بازیکنان ما ارتباطی برقرار نکند به دلیل این‌که اگر این اتفاق بیفتد، باشگاه واکنش نشان می‌دهد و اسامی این افراد را اعلام می‌کند.

وی در ادامه به شرایط تیم اشاره‌کرد و گفت: بعد از دیداری که برابر تراکتورسازی در تبریز داشتیم به بازیکنان استراحت دادیم و از شنبه (31 فروردین‌ماه) نیز مجددا تمرینات‌مان را آغاز کردیم و بازیکنان با انگیزه و با نشاط تمرینات خود را انجام می‌دهند. بازیکنان‌مان بی‌صبرانه منتظر هستند تا روز دیدار با استقلال فرا برسد تا بتوانند با تمام وجودشان بازی کنند.

سعداوی بیان‌کرد: استقلال نیز سال‌های زیادی است که یکی از تیم‌های پرقدرت و صاحب مهره‌ محسوب می‌شود که از انگیزه زیادی نیز برخوردار است ولی فولاد هم امسال در مصاف با هیچ یک از مدعیان لیگ‌برتر عملکرد بدی نداشته، خوب نتیجه گرفته و ثابت کرده است که جایگاهش در جدول نیاید این رده باشد و باید بالاتر از این قرار بگیرد.

وی ادامه‌داد: امیدواریم با حمایت هوداران، پیروز این دیدار شویم و بتوانیم در صورت لغزش تراکتورسازی جایگاه سوم را در جدول از آن خود کرده و سهمیه آسیا را به دست آوریم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال فولادخوزستان در هفته سی‌وسوم لیگ‌برتر از ساعت 17 و 45 دقیقه روز یکشنبه (پانزدهم اردیبهشت‌) در اهواز میزبان استقلال تهران است.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.