رئیس‌ کمیسیون صنعت و معدن مجلس گفت: با توجه به نرخ تورم، مجلس طرح دو بار افزایش حقوق کارگران و کارمندان در سال را بررسی می‌کند که در نظر داریم با افزایش حقوق‌ها دو بار در طول سال صورت گیرد.<BR>

افزایش حقوق کارگران و کارمندان 2 بار در سال

 فارس: رئیس‌ کمیسیون صنعت و معدن مجلس گفت: با توجه به نرخ تورم، مجلس طرح دو بار افزایش حقوق کارگران و کارمندان در سال را بررسی می‌کند که در نظر داریم با افزایش حقوق‌ها دو بار در طول سال صورت گیرد.

رضا رحمانی اظهار کرد: اگر در جهاد امروزی که یک جهاد اقتصادی و مقابله با تهدیدات دشمن است بتوانیم همان روحیه و فرهنگ بسیج را اشاعه داده و حاکم کنیم یقینا تمام توطئه‌ها و تهاجماتی که دشمنان انجام می‌دهند خنثی خواهد شد و دشمنان به هیچ وجه از اقداماتشان نتیجه نخواهند گرفت.

وی افزود: ما در همه عرصه‌های دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه دوران هشت سال دفاع مقدس، مدیون تفکر و فرهنگ بسیج هستیم.

رحمانی درباره اشاعه فرهنگ بسیج در کارخانجات و مجموعه‌های تولیدی گفت: مجلس با تصویب هر طرح یا ایده‌ای همچون بسیج سازندگی که ورود بسیج به عرصه‌های عملی کار و فعالیت بوده حمایت کرده و می‌کند.

رحمانی با اشاره ارائه طرحی توسط کمیسیون صنعت و معدن برای حمایت از تولید ملی گفت: این طرح اعلان عمومی برای استفاده از نظر کارشناسان و صاحب نظران به خصوص برای بهره گرفتن از تجربیات بخش خصوصی است که در این زمینه بسیج کارگری و کارمندی و بویژه اتاق فکر خود سپاه عاشورا همکاری قابل توجهی داشتند.

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اضافه کرد: در این قانون سعی برای رفع موانع اختصاص تسهیلات، اصلاح الگوی مصرف، همت مضاعف کار مضاعف صورت گرفته است.

رحمانی اقدامات اشاره شده را قسمتی از یک پازل دانست که در کنار هم رسیدن به اوج قله پیشرفت و شکوفایی را تضمین می‌کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به نرخ تورم، مجلس طرح دو بار افزایش حقوق کارگران و کارمندان در سال را بررسی می‌کند، اظهار کرد: برای این منظور اقداماتی در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته و در نظر داریم با توجه به نرخ تورم افزایش حقوق‌ها دو بار در طول سال صورت گیرد.

وی با اشاره به افزایش دستمزدها در سال جاری گفت: بر اساس قانون باید این افزایش متناسب با نرخ تورم صورت گیرد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.