۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۶
کد خبر: 12037

مدیر شبکه سه سیما در خصوص وضعیت برنامه «90» و آغاز به کار شبکه ورزش گفت: این در حیطه اختیارات من نیست و آقای ضرغامی و دارابی(رییس صداوسیما و معاون سیما) تصمیم می‌گیرند این برنامه کجا باشد

دعوای شبکه سه و شبکه ورزش بر سر 90

به گزارش قدس آنلاین مدیر شبکه سه سیما گفت:‌ با انتقال برنامه‌های ورزشی شبکه سه سیما به شبکه ورزش، جای خالی را با برنامه‌های مورد نیاز مردم و جوانان پر خواهیم کرد.

علی‌اصغر پورمحمدی در گفت و گو با ایسنا، با بیان این که تنها 40 درصد برنامه‌های شبکه سه سیما را ورزش تشکیل می‌دهد، اظهار کرد: ‌ما به خاطر برنامه‌های ورزشی، پر بیننده نیستیم و از این 40 درصد هم تنها بخشی مخاطب زیادی دارد.

وی ادامه داد: ما در فیلم و سریال‌هایمان دقت زیادی داریم و تلاش می‌کنیم در عین داشتن کیفیت مناسب، مخاطب خوبی هم داشته باشیم و همین سریال «وضعیت سفید» که پخش آن به تازگی آغاز شده از مجموعه‌های خوب تلویزیون خواهد بود. ضمن آن که مستندهای خوبی هم در شبکه داشته و خواهیم داشت.

مدیر شبکه سه سیما در خصوص وضعیت برنامه «90» و آغاز به کار شبکه ورزش گفت: این در حیطه اختیارات من نیست و آقای ضرغامی و دارابی(رییس صداوسیما و معاون سیما) تصمیم می‌گیرند این برنامه کجا باشد.

پورمحمدی درباره حواشی این برنامه اظهار کرد: 90 از برنامه‌های خوب شبکه سه سیما و تلویزیون محسوب می‌شود و همیشه مسؤولان صدا و سیما از این برنامه حمایت کرده‌اند. خود عادل فردوسی پور هم فردی رسانه‌ای است که با دقت و وسواس کارش را انجام می‌دهد.

وی تاکید کرد: ممکن است این برنامه ایراداتی داشته باشد، اما اشکالات آن نسبت به ویژگی‌های خوبش کمتر است.

پورمحمدی درباره مباحث مطرح شده بعد از برنامه اخیر «90» گفت: کلا این که افرادی که در راس باشگاه‌ها هستند ورزشی باشند یا نه؟ در جامعه مطرح است و نمی‌توان به طرح آن در این برنامه ایراد گرفت.


مدیر شبکه سه سیما همچنین درباره برنامه‌ی سینمایی«هفت» و نزدیک شدن این برنامه به اهدافش اظهار کرد: «هفت» به اغلب اهدافش رسیده است اما با وضعیتی که سینمای ما دارد و اختلافات درون آن، که شاید منشا اساسی هم ندارد، «هفت» با مشکلات و محدودیت‌های زیادی روبه‌رو است که این محدودیت‌ها کار را بسیار دشوار کرده است، اما امیدوارم در آینده برنامه بهتر شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.