۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 12289

خالد مشعل دبیرکل حماس در سخنانی کوتاهی در مراسم اختتامیه پنجمین اجلاس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، ضمن تشکر از "سخنان ارزشمند" رئیس‌جمهور کشورمان، گفت: بنده از 2 جهت به آقای احمدی‌نژاد تبریک می‌گویم یکی به خاطر شجاعت و دیگری به دلیل اصولی بودن مواضع‌شان؛ بنده این دو صفت را در تمام موضع‌گیری‌های آقای احمدی‌نژاد مشاهده کردم و باید بگویم که به ندرت این دو صفت در رهبران جهان دیده می‌شود.

حمایت جانانه خالد مشعل از احمدی نژاد

فارس نوشت:خالد مشعل در بخش دیگری از سخنانش گفت:‌ روز گذشته به سخنان ارزشمند رهبر انقلاب گوش فرا دادیم و به دیدگاه روشن ایشان توجه کردیم و باید به ملت ایران به خاطر داشتن چنین رهبری و چنین رئیس‌جمهوری تبریک بگویم. این نوع موضع‌گیری‌ها از ملت فلسطین حمایت می‌کند و باعث افزایش اعتماد ما به ملت ایران می‌شود.
خالد مشعل همچنین گفت: فلسطین میهن فلسطینیان است و بنده به نمایندگی از گروه‌های مبارز فلسطینی و همه حضار این اجلاس که همه این احساس را نسبت به ملت فلسطین دارند، از جمهوری اسلامی ایران و رهبر انقلاب اسلامی ایران و رئیس جمهوری ایران و آقای لاریجانی تقدیر و تشکر می‌کنم
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز پیش از پایان مراسم اختتامیه پنجمین اجلاس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، اظهار داشت: از همه شرکت‌کنندگان این اجلاس و میهمانان جلسه که لطف کردند و در این اجلاس حضور یافتند، تشکر می‌کنم و امیدوارم کنفرانس بعدی را در قدس شریف برگزار کنیم.
رئیس مجلس همچنین گفت: از کشورهایی که این روزها با انقلاب‌شان، مسلمانان را سرافراز کردند، مصر و تونس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در این اجلاس حضور یافتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.