یافته‌های یک پژوهش نشان داد: بیش از 30 درصد مادران یکی از فرزندان خود را بیشتر دوست دارند.

اعتراف بیش از 30 درصد مادران به داشتن فرزندان نورچشمی

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس یافته‌های پژوهشی تحت عنوان «حالت والد بودن امروزی» که توسط سایت Parentdish بر روی 2212 تن از والدین انجام شده است، ‌34 درصد از مادران و 28 درصد از پدران اذعان کرده‌اند که یکی از فرزندان خود را بیشتر از بقیه دوست دارند.

 همچنین 42 درصد والدین در این تحقیق احساس می‌کردند که می‌شد اوضاع بهتری با فرزندانشان داشته باشند.17 درصد هم این احساس را داشتند که وارد یک شرایط تنش‌زا با فرزندانشان شده‌اند.

 این والدین از تماشای بازی بچه‌ها با یکدیگر (32 درصد) و داستان خواندن برای کودکشان (24 درصد) به عنوان شرایط رضایتبخش برای فرزندان و خودشان نام برده اند.

 از میان این افراد مورد بررسی، 42 درصد اظهار کرده بودند که بیشترین چیزی که باعث خوشحالی آنها در مورد نقش والد بودن شده، عشق بدون شرط آنها به فرزندان است.

 پژوهش فوق نشان داد که بیش از نیمی از والدین مورد بررسی در این تحقیق (54 درصد) به دیگران در مورد برنامه‌های آخر هفته‌ با بچه‌ها، دروغ می‌گویند و بیش از یک پنجم والدین، تحت فشار برای خرید جدیدترین فناوری‌ها برای فرزندانشان هستند.

 دیگر یافته‌ این پژوهش حاکیست که مردان سریع‌تر پوشک بچه را تعویض می‌کنند؛ بطوریکه زنان در میانگین دو دقیقه و پنج ثانیه و مردان یک دقیقه و 36 ثانیه این کار را انجام می‌دهند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.