۳ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷
کد خبر: 133106

کاهش شدید نرخ ارز به ریزش قیمت‌ها در بازار آزاد خودروهای داخلی منجر شده است.

قیمت‌های کاهش یافته خودرو اعلام شد

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا حسن زمانی‌ افشار - رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی کشور ، اظهار کرد: در یک هفته اخیر با کاهش نرخ دلار قیمت بسیاری از خودروهای داخلی کاهش یافته است.

وی با بیان این‌که بیشترین کاهش قیمت را در محصولات ایران خودرو شاهد بوده‌ایم، اظهار کرد: در یک هفته اخیر قیمت پژو پارس از 38 به 32 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است. قیمت پژو 405 نیز از 29 میلیون تومان به 27 میلیون تومان کاهش یافته است.

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی کشور ادامه داد: قیمت سمند EF7 نیز از 28 به 26 میلیون و 500 هزار تومان و 206 تیپ 5 نیز از 42 به 40 میلیون تومان رسیده است.

وی افزود: در این مدت قیمت محصولات سایپا نیز کاهش یافته است به‌گونه‌ای که قیمت تندر 90 مدل E2 پارس خودرو از 37 به 33 میلیون و 500 هزار تومان و تیبا از 22 به 21 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است. قیمت پراید فول نیز از 17 میلیون و 300 هزار تومان به 17 میلیون تومان کاهش یافته است.

زمانی افشار درباره میزان کاهش قیمت خودروهای وارداتی، اظهار کرد: خودروهای خارجی در چند وقت اخیر افزایش قیمت زیادی نداشته‌اند به همین دلیل هم‌اکنون نیز کاهش قیمت آنها قابل توجه نبوده است. البته در حال حاضر خرید و فروشی در این بازار صورت نمی‌گیرد.

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی کشور اظهار کرد: در صورت ادامه‌ یافتن روند کاهشی نرخ ارز پیش‌بینی می‌کنیم قیمت‌ خودروهای داخلی و خارجی بیش از این کاهش یابد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.